Jump to content

Waste not want Knots


kevin schilder

Recommended Posts

:cya: als ik de missie waste not want knots speel dan haal ik het tot het kantoor.

Als je het geld heb komen er meer van die vijhandige gozers aan, je krijgt dan de opdracht

om naar Packie the gaan, Maar zo gauw ik naar Packie ga wordt michael neergeknald en als ik michael

bescherm wordt Packie neergeknald. wat moet ik doen?????????

P.S. ik heb de missie maar 2 keer gedaan maar ik heb liever effe hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik je aanraad is om via de andere deur naar buiten tegaan. Bij die deur staan een paar mannetjes die knal je neer. Buiten staan er weer een een paar. Die moet je niet doodknallen maar gewoon voorbij sprinten. Dan loop je snel rcihting Packie spring in het water zwem naar de boot en vaar weg. Missie done!

Uiteraard moet je ook zorgen voor vol leven en body armour. En een AK-7 en Shotgun zijn altijd wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

De kunst is bij deze missie om zo snel mogelijk weg te zijn, maar je zal toch een paar gastjes dood moeten schieten. Dit vond ik toch een van de moelijkste missies maar ik ben ook pas op 50 %.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je 'm al gehaald hebt. Maar dit is hoe ik de missie gehaald heb:

Nadat je bent aangekomen en over het kleine hekje bent gekomen, ga dan niet zoals zij doen gelijk over het grote hek. Maar inplaats daarvan loop je eerst naar rechts en schiet alle gastjes dood die bij de deur staan etc. Wanneer je ze allemaal dood hebt geschoten, klim je over het grote hek en help je Packie en die andere met de gastjes killen die nog over zijn.

Daarna ren je naar de deur, en schiet je de gastjes dood in die kamer (probeer zoveel mogelijk voor Packie en de andere te zijn). Dan wanneer ze bijna allemaal dood zijn in die kamer ren je de trap op...En schiet je die laatste 2 nog even neer en pak je 't geld. Daarna even een korte scene.

Nu komen er nog een paar gastjes om te killen, maar je hoeft ze niet perse allemaal. Ren een stukje die kamer uit (waar je het geld hebt gepakt) en schiet ze van bovenaf neer. Dan ren je er zo snel mogelijk uit richting Packie en je krijgt een korte scene te zien (of hij zegt gewoon wat je moet doen), zwem naar de boot en haal Packie op en vaar naar de plek die aangewezen staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...