Kai-ShockWave Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 meende ik daar nou een blote vrouw te zieen of is het je vriendin?? Waar??? Nou wordt hij wakker hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Rustig Robin bbb, nou gaan wel offtopic. Mooie kamer van iedereen! Probeer zoveel Paint of fotos te posten,of een beschrijving. Bewerkt: 27 mei 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Nou,ik zou maar eens foto's posten van mij slaaphutje. meende ik daar nou een blote vrouw te zieen of is het je vriendin?? Waar? Op welke foto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 OMG stelletje geilerds hier op het forum. ooit van sarcasme gehoord ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Waar?Op welke foto? Nergens, hij wilt aandag trekken. Het is gewoon "bullshit" wat hij zegt, want je ziet alleen je kamer. Verder is het privé hoe het er echt uit ziet, maar ik wil wel met paint wat maken hoor. Sorry, het lukt me gewoon niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 omfg, kunnen jullie eens stoppen met plaatjes quoten ? Ontopic, heb geen camera + en mijn kamer uitleggen in paint is kinda hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Dit is mijn kamertje: Let niet op de ******zooi want ik zit in de examens (morge laatste) daarna pas opruime! Het Bureau En hier een hoop rotzooi... De lange muur Jaja, een poster uit de Strategy Guide... Andere muur En hier nog meer rotzooi... Poster/schilderij/foto iets dichterbij De mooie poster/foto/schilderij van Times Square... Let niet op de ******zooi want ik zit in de examens (morge laatste) daarna pas opruime! Bewerkt: 28 mei 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 wil iedereen wel even ophouden met al die foto's quoten? ik maak ook wel wat foto's morgen ofzo, of een paintje, net waar k zin in heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJRobin Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Ik maak zo ook wel ff foto's. En let dan niet op de zrommel ik krijg binnekort een nieuwe kamer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Jullie zijn echt chagerijnig hoor Ooit van een grapje gehoord. Mijn slaapkamer is een grote flut.Daarom ga ik geen foto,s posten en laat ik dit topic met rust.In iedere geval ik post geen onzin meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Jammer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Sorry miek. Niet ieder topic kan eeuwig voortbestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Het is toch normaal dat iemand z'n slaapkamer wil tonen hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Het is toch normaal dat iemand z'n slaapkamer wil tonen hé. Tuurlijk. Ik zal wel eens foto's trekken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Het is toch normaal dat iemand z'n slaapkamer wil tonen hé. Tuurlijk. Ik zal wel eens foto's trekken . Zijn ze al klaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.