~Victorious~ Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) wat deed die uzi daar op die eerste foto hmmm ??? Het is een MP5 en had net een paar oma's overvallen. Heb ondertussen m'n kamer ook opgeruimd maar m'n foto toestel is aan het opladen. Foto's van de opgeruimde kamer komen a.s.a.p. grtz ~Victorious~ Bewerkt: 17 juni 2008 door ~Victorious~ Reageren
hatt3m Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Mijn favoriete hoek van de kamer Hier speel ik GTA De andere kant van mijn kamer Hier zit ik als ik GTA speel Bij de IKEA geweest? want ik heb dezelfde bank en dat tafeltje bevalt me wel die bank zit wel lekker alleen zonder kussens niet Reageren
hatt3m Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) My room: Bed en de bank Pc enzo Tvhoekje Bed en de bank 2 Is wel gezellig alleen ik vind het toch iets te donker. (sorry voor het dubbelposten) Bewerkt: 17 juli 2008 door hatt3m Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Is wel gezellig alleen ik vind het toch iets te donker. De foto's zijn veel te groot, en je mag niet dubbelposten. Het is makkelijker als je ze in je eerste post neerzet ! Ps, Sorry van mod gedrag Ps2, Mooie kamer Bewerkt: 17 juli 2008 door Fuffie Reageren
Royboow Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ikheb geen paint en geen foto's dus een beschrijving Kamertje als je binnenkomt een kast naast je een zelfgemaakt nachtplankje (voor drinken s'nachts etc) daarachter mijn bed. daarachter een kastje daar schuin tegen een raam daar schuin achter mijn droger met TV daarnaast. een kast met me PS2, PC en mijn vaste spawnplaats voor de DS daarnaast weer de kast. Dit was mijn kamer. veel kijkplezier Seeya Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 My room: Bed en de bank Pc enzo Tvhoekje Bed en de bank 2 Is wel gezellig alleen ik vind het toch iets te donker. (sorry voor het dubbelposten) Wat een kleurrijke kamer.. xD>>> Door Flying Dutchman: gelieve geen grote afbeeldingen te quoten<<< Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hier even een lading foto's van mijn kamer:Geheel Bank TV Vitrinekast Kledingkast Bed en fitness bal Bureau Waow.. Hoe kom jij aan al die fantastische mooie foto's van GTA ?>>> Door Flying Dutchman: Gelieve geen hele series afbeeldingen te quoten<<< Reageren
Miek Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dit is mijn kamer [afbeeldingen] Lekker gezellig.Ziet er een zalig bed uit.>>> Door Flying Dutchman: Gelieve geen hele afbeeldingen te quoten.<<< Reageren
jobator Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Wij zitten midden in een verhuizing,binnenkort laat ik me kamer wel zien,verw8 er niet veel van Reageren
Froop Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dit is mijn kamer *foto's* En de grote vraag; wat doe je met een pak hagelslag op je kamer? Reageren
Fuffie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Dit is mijn kamer *foto\\\'s* En de grote vraag; wat doe je met een pak hagelslag op je kamer? Ja, soms neem ik hem als ik honger heb Lekker gezellig.Ziet er een zalig bed uit. Bedankt ! Bewerkt: 19 juli 2008 door Fuffie Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Een update van de kamer Je moet die chick waar je zo wanhopig achteraan holt eens je kamer inlokken, als ze die deur eenmaal gezien heeft is ze niet meer van je af te slaan. Wilde Ganzen = status, daar kicken ze op. Reageren
Miek Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Een update van de kamer Je moet die chick waar je zo wanhopig achteraan holt eens je kamer inlokken, als ze die deur eenmaal gezien heeft is ze niet meer van je af te slaan. Wilde Ganzen = status, daar kicken ze op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.