Doever Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 PAS OP DEZE TOPIC BEVAT INFORMATIE VAN ROND DE 62 PROCENT!. in de missie dat je vraak moet nemen op Jimmy Pegorino[/font] kom ik maar niet verder me die helicopter ik krijg na het ontwijken van wat rockets er uiteindelijk eentje tegen mijn heli. iemand tips?. B.V.D. Doever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Schoten van een Rocket Launcher ontwijken is opzich niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon stil in de lucht hangen en dan goed opletten wanneer er iemand op je schiet. Houd dan (bij de PS3 versie) R2 in en je linker knuppeltje naar links/Rechts. Zo ontwijk je ze (bijna) altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doever Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Schoten van een Rocket Launcher ontwijken is opzich niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon stil in de lucht hangen en dan goed opletten wanneer er iemand op je schiet. Houd dan (bij de PS3 versie) R2 in en je linker knuppeltje naar links/Rechts. Zo ontwijk je ze (bijna) altijd. ooke ik heb inmiddels die topic hierboven beken. heb net weer gedaan ff. mis ik die stomme schans door m'n kat die met zijn staart aan het controller draad trekt . k'brobeer het zo weer ff. Bewerkt: 25 mei 2008 door Doever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Schoten van een Rocket Launcher ontwijken is opzich niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon stil in de lucht hangen en dan goed opletten wanneer er iemand op je schiet. Houd dan (bij de PS3 versie) R2 in en je linker knuppeltje naar links/Rechts. Zo ontwijk je ze (bijna) altijd. ooke ik heb inmiddels die topic hierboven beken. heb net weer gedaan ff. mis ik die stomme schans door m'n kat die met zijn staart aan het controller draad trekt . k'brobeer het zo weer ff. je wordt altijd geraakt. bij mij was dat wel het geval. je moet als eerst niet laag boven het water vliegen maar heel erg hoog. uiteindelijk zou die gozer je raken maar je moet iets van 5 sec door kunnen vliegen. dan krijg je een stukje te zien dat je op happinesisland land en dan moet je die jimmy neerknalle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.