leonpwner Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik heb áaaaltijd dat er staat. connecting to game nog wat.. en dan komt er te staan. Cannot connect to game provider. please try again later. maar ik probeer het zo vaak en nooooit lukt het mij. ik heb daar door nog nooit online kunnen spelen. ik speel op de ps3 wie helpt mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik had precies hetzelfde probleem. en na een dag deed ie het pas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Download de patch, die verhelpt dit als het goed is ook. Bij mij tenminste. Dit was het enigste wat bij mij niet goed functioneerde, en na de patch werkte deze ook gewoon naar behoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ja niet dus, ik heb de patch allang gedownload. het wil nog steeds niet. ik kan wel internetten op mijn ps3 en alles doen demo's downloaden maar dat wil gewoon niet iemand een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) staat je internet aan? anders weet ik het niet... ps. sorry post hierboven niet goed gelezen... Bewerkt: 25 mei 2008 door Mikey cool6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik ben zelf 1 keer voor de patch online geweest. helemaal in mijn eentje, toen hoste ik het ofzoiets. maar daarna nooit meer, en na de patch ook nooit meer. die patch heeft gewoon niks verholpen heb mijn ps3 40gb gekocht in pakket samen met GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Misschien staat je router te zwaar beveiligd zodat de serververbinding er niet goed doorkomt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Misschien staat je router te zwaar beveiligd zodat de serververbinding er niet goed doorkomt... Klinkt mij ook als een beveiligingsprobleem. Ik zelf heb ook een PS3 en heb geen problemen om online te komen. De eerste dag alleen en daarna heb ik geen problemen gehad.... Check je instellingen even. Succes in ieder geval met het probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Wat zou ik dan volgens jullie moeten doen? zal ik poorten moeten forwarden? en zoja welke? of moet ik wat anders doen? iemand ervaring? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.