Jump to content

kan missie 'that special someone' niet krijgen


vh91

Recommended Posts

hallo,

ik word maar niet gebeld voor de missie 'that special someone'

in een guide stond dat je direct na de missie 'liquidize the assets meteen gebeld zou worden voor die missie maar die krijg ik nog steeds niet.

ik kan nu alleen nog maar mmissies vna bernie crane en assassins missions doen.

wat moet ik doen om gebeld te worden voor die ene missie?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik word maar niet gebeld voor de missie 'that special someone'

in een guide stond dat je direct na de missie 'liquidize the assets meteen gebeld zou worden voor die missie maar die krijg ik nog steeds niet.

ik kan nu alleen nog maar mmissies vna bernie crane en assassins missions doen.

wat moet ik doen om gebeld te worden voor die ene missie?

Ik raad je aan om gewoon verder te gaan met de andere missies en dan zal je vanzelf wel een belletje krijgen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ehmm,

Je moet niet alleen dat Liquidize that nogwat hebben gedaan,

maar ook de missie Pest Control,

dan zul je waarschijnlijk een telefoontje krijgen, waarbij je

missie automatisch start..

Althans, WikiGTA kennende is 't zo...

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me inderdaad ook handiger dat je even wat andere missies gaat doen, hopelijk dat hij dan vanzelf komt. Je moet inderdaad eerst Pest Control van Jimmy Pegorino doen en Liquidize the Assets van Jon Gravelli. Daarna zal je contact van de United Liberty Paper je bellen dat ze hem hebben gevonden en zal hij naar het vliegveld worden gebracht. Dan zal je Roman moeten ophalen en ga je met zijn tweeën naar het vliegveld. Eenmaal daar aangekomen zul je zien dat Darko Brevic uit een busje wordt gegooid. Nu mag je kiezen of je hem wil laten leven of dat je hem vermoord, de keuze die je maakt betekent verder niks voor het verhaal. Als je hem doodschiet zegt Niko dat de leegte nog niet is gevuld wat hij dacht te vullen met het doodschieten van Darko. Als je hem niet doodschiet heeft Niko het er even moeilijk mee alleen daarna bedenkt hij dat het toch niks zou uitmaken of hij het wel of niet zou doen. Daarna moet je Roman brengen naar Brucie en is de missie geslaagd. Veel plezier met deze missie!

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...