Jump to content

carmen en nog iemand

bjornie1888

Recommended Posts

ik heb net even op het www in gta gezeten en beetje dates aangeklikt. daarna ben ik gaan kijken hoeveel % heb met kate staan er plotseling twee andere namen op 50 % wat houdt dit in en wat kan je er mee

Delen op andere websites

Uiteindelijk zullen er in totaal drie nieuwe namen komen te staan. Je hebt namelijk drie vrouwen die je kunt daten via internet. Twee via "Love-meet" en eentje via "craplist". Hier heb ik een lijstje voor je:

• Kiki Jenkins is een 32-jarige vrouw die werkt voor Goldberg lawyer offices. Wanneer ze erg veel van je houdt kan je haar altijd opbellen om je Wanted Level, tot 3 sterren te verwijderen.
  • Carmen Ortiz is een verpleegster van beroep en is op zijn mooist gezegd een grote zeur. Ze wil haar borsten laten vergroten, en zou graag een beroemdheid willen worden. Wanneer je voldoende met haar gedate hebt kan je haar bellen en zal je levensbalkje weer vollopen.
  • Alex is de enige vrouw die je kan daten via "craplist". Ze is een verkoopster in een kledingwinkel. Haar speciale eigenschap is dat ze 50% kortingen kan invoeren in elke kledingswinkel wanneer Niko dat wil.

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Wanneer ze met je uit willen, krijg je een E-mail, met de datum en tijd van je afspraakje. Deze worden opgeslagen in je mobiel. In de E-mail staat ook hoe ze je het liefst zien. Carmen houdt bijvoorbeeld van een man in een net pak met een snelle en mooie auto. Als ze de date leuk vonden kan jij beslissen of je ze nog wilt zien of niet. Wanneer je dat wel wilt, zal de dame in kwestie je haar telefoonnummer geven.

Delen op andere websites

Je kan Alex vinden door op de website van Craplist te zoeken in de categorie Women Seeking Men. Het artikel van Alex is iets in de trend van TSA Party Girl. Wanneer je het goede artikel gevonden hebt, moet je onderaan op Contact me klikken. Wacht nu enkele dagen om een antwoord via E-mail te ontvangen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...