300400500d Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 he dit is lol. ik ben gaan zoeken naar iets leuks en ben met 6 ster gaan zwemmen in de waterkruising vlak bij de sherman-dam. ik was er aan het zwemmen en toen de vliegtuigen en helicopters me kwamen halen storten ze neer. dit is alleen op dat gedeelte, vreemd he . Reageren
leettjuh Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Vreemd, ik ga het maar eens bekijken Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is. Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Reageren
tjoef Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Reageren
tjoef Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Wie, bijvoorbeeld? Ik denk niet dat er zomaar mensen op een politiehelikopter gaan beginnen schieten. En Aangezien hij in het water aan het zwemmen was, kan er ook geen Grove Street member bij hem komen om op de helikopter te schieten, want die kunnen niet zwemmen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Wie, bijvoorbeeld? Ik denk niet dat er zomaar mensen op een politiehelikopter gaan beginnen schieten. En Aangezien hij in het water aan het zwemmen was, kan er ook geen Grove Street member bij hem komen om op de helikopter te schieten, want die kunnen niet zwemmen. Misschien waren er wel twee helikopters die allebei schoten,en schoten ze per toeval op elkaar. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Je moet zelf al aardig lang schieten om dat ding zelf te mollen. Laat staan dat een paar gang members met pistooltjes dat ding in een paar schoten naar beneden kan krijgen. Die plekken zijn bewust in de main.scm code gezet volgens mij. Je hebt de kanst om zo'n plek in het spel tegen te komen. Maar als je serieus gaat zoeken naar dit soort plekken ben je wel erg levenloos. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Je moet zelf al aardig lang schieten om dat ding zelf te mollen. Laat staan dat een paar gang members met pistooltjes dat ding in een paar schoten naar beneden kan krijgen. Die plekken zijn bewust in de main.scm code gezet volgens mij. Je hebt de kanst om zo'n plek in het spel tegen te komen. Maar als je serieus gaat zoeken naar dit soort plekken ben je wel erg levenloos. Maar als je het nu nog een keer doet op dezelfde plek,zal het dan nog eens gebeuren? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Je moet zelf al aardig lang schieten om dat ding zelf te mollen. Laat staan dat een paar gang members met pistooltjes dat ding in een paar schoten naar beneden kan krijgen. Die plekken zijn bewust in de main.scm code gezet volgens mij. Je hebt de kanst om zo'n plek in het spel tegen te komen. Maar als je serieus gaat zoeken naar dit soort plekken ben je wel erg levenloos. Maar als je het nu nog een keer doet op dezelfde plek,zal het dan nog eens gebeuren? Als het goed is wel. Anders kon in dat topic van Dutchy3010 tog ook niet al die mensen dat zelf proberen. Reageren
300400500d Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Wie, bijvoorbeeld? Ik denk niet dat er zomaar mensen op een politiehelikopter gaan beginnen schieten. En Aangezien hij in het water aan het zwemmen was, kan er ook geen Grove Street member bij hem komen om op de helikopter te schieten, want die kunnen niet zwemmen. Misschien waren er wel twee helikopters die allebei schoten,en schoten ze per toeval op elkaar. dat kan niet want dan waren ze geexplodeert of niet dan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Ik deel dezelfde mening, khad dit lang geleden ook is voor, maar niet bij die dam, kweet niet meer waar precies, maar het was in Los Santos, een helikopter stortte neer zonder dat ik er op schoot... een Wanted-level had ik denkek wel en die helikopter stortte niet neer door een andere ontploffende helikopter ofzo...kheb dit maar 1 keer meegemaakt, dus ik zeg TOEVAL:) Bewerkt: 7 juni 2008 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Jullie hebben het over dit topic lijkt me? Het is gewoon een bug/glitch . Edit: Ze hadden het wel even over dat topic Bewerkt: 7 juni 2008 door hackman Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Neen, daar hebben we het eigenlijk helemaal niet over Het gaat hier over het toevallig neerstorten van vliegtuigen/helikopters. En het is helemaal niet zeker of dit altijd op dezelfde plaats gebeurt, in tegenstelling tot dat ene topic. Bewerkt: 7 juni 2008 door tjoef Reageren
SanFierro Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik denk dat dit gewoon puur toeval is.Als je het nu nog een keer doet,gebeurt het denk ik niet meer. De Bermuda Driehoek ligt ook bij Miami en Porto Rico,dus die zal je in San Andreas al helemaal niet tegenkomen. Maar vliegtuigen of helikopters storten niet zomaar neer. Er was onlangs toch ook zoiets ontdekt door Dutchy3010 waarbij de helikopter van de politie zomaar wegvlogen... Misschien is dit ook zoiets. Wel laat dat dit ontdektd wordt. Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt of de Bermuda Driehoek daar ligt, er zijn nog wel andere elementen in het spel die er ook niet in het echt liggen zeker. Nou,misschien schoot er wel iemand anders op de helikopter,waardoor hij neerstortte. Wie, bijvoorbeeld? Ik denk niet dat er zomaar mensen op een politiehelikopter gaan beginnen schieten. En Aangezien hij in het water aan het zwemmen was, kan er ook geen Grove Street member bij hem komen om op de helikopter te schieten, want die kunnen niet zwemmen. Ik weet toch écht zeker dat mn gangmembers wel kunnen zwemmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.