Hackman Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb een auto gevonden en dat is volgens mij de Voodoo met Rasta-colors? Wie kan dat bevestigen? Heeft iemand trouwens een foto van de Huntley met Rasta-colors? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Helaas heb ik niet een plaatje van de Huntley met Rasta Colors,ik heb hem wel zien rijden. Hackman volgens mij is dat wel de Voodoo met Rasta Colors,ik weet niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Ja klopt zijn rasta colors die kleuren auto's heb je heel veel rondrijden op het eerste eiland bij dat favo cafe van Little Jacob waar je kan poolen suc6 met daar die auto's vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Ik heb de Huntley inmiddels ook gevonden dus bedankt voor jullie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.