loekie@ Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 hallo ik rij wel is op me top met een huntley over de snelweg, en dan raak ik een ander auto wel is net. dan schaaf ik erlangs en dan kijk ik achter me en zie ik de bestuurder brandend uit zijn auto springen, dan loop ik erheen om te kijken en staat zijn achterwiel in de fik en binnen no-time ontploft de hele auto inclusief ik . maar waardoor komt dit, en waarom gebeurd het ik vind het heel vet maar best vaag. afz. loek Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Vaak als een auto heel erg kapot is dan kan hij gaan fikken. Als je dan blijft zitten kruipt het vuur door naar de bestuurder. Ik denk dat jij misschien tegen de brandstofklep aankwam ofzo. Die kan zo geprogrammeert zijn dat als je die raakt dat erge schade aan het voertuig komt. Reageren
js007 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 zitten er brandstofklappen in gta4 ik heb ze nog niet gezien ik heb dat ook al gehad wel grappig maar het zal wel een bug zijn Reageren
Deja^vu Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ja ik had dit een keer toen ik aan het racen was met Brucie. ik botste heel hard tegen een auto aan en de bestuurder kwam er brandend uit lopen Reageren
loekie@ Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 zitten er brandstofklappen in gta4 ik heb ze nog niet gezien ik heb dat ook al gehad wel grappig maar het zal wel een bug zijn ik denk niet dat dit een bug is, het is in ieder geval wel erg grappig. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik denk dat je dan de brandstof tank verpletterd . Reageren
XxViperxX Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 dit heb ik ook een paar keer gehad. Of een keer toen ramde ik een auto tegen zijn achter zijkant en toen ontplofte de auto gelijk na 2 seconden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.