Jump to content

het vrijheidsbeeld hart


prolite1

Recommended Posts

als je naar het vrijheidsbeeld gaat op happynis island dan kun je bovenop het vrijheidsbeeld staan.

je moet een helicopter pakken en naar het vrijheidsbeeld gaan en dan stap je uit op een plek waar je tevoet niet kan komen. daar zijn vier deuren en op een van die deuren staat "there is no secret contest in here" daar moet je dus naar binne.dan zie je een ladder en daar klim je omhoog. als je boven bent zie je het hart van het vrijheidsbeeld.

je kan er niks mee maar is wel leuk om een keer gezien te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn jullie allemaal kleutertjes :schater:

haha vooral samin 00 :-(

maar ik ga me er verder niet in verlagen

leuk man :tu:

ik wist het al omdat ik het gelezen had maar als je het zelf hebt gevonden is het knap!

ltrz

Link to comment
Delen op andere websites

Off-Topic:

Hallo! :cya: ik ben een clowntje :clown:

Nee volgens mij heet dat een spammer :schater:

Hmmm sorry :$

Ik ben er ook 1 nu :puh:

Back to Topic: [/font]

Jep nice dat je het gevonden hebt.... Ik zelf heb het hart nog niet gezien maar zal zeker een kijkje nemen als het toegestaan is dat ik zonder sterren daar mag rond wandelen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens ligt daaronder op het toegankelijke deel nog een T-shirt, het is een leuke souvenir. Als je die 'pakt' dan heb je hem aan en er staat op aan de voorkant: 'happiness is...' , en op de achterkant: 'Land'.

Dus happiness island, dat is de naam van het eilandje waar de Statue of Happiness op staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens ligt daaronder op het toegankelijke deel nog een T-shirt, het is een leuke souvenir. Als je die 'pakt' dan heb je hem aan en er staat op aan de voorkant: 'happiness is...' , en op de achterkant: 'Land'.

Dus happiness island, dat is de naam van het eilandje waar de Statue of Happiness op staat.

kan je die dan ook weer in je kledings kamer weer aandoen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...