Jump to content

Key to her heart

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie: Key to her Heart

Cheaten: Nee

Versie 1.0

Overig: Bij mij is het heel raar, dan moet je haar exciten en dat lukt niet:S heel raar maarja p[robeer maar

alvast bedankt

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)
Meschien kijk ik wel :puh:
Meschien of misschien slaat natuurlijk nergens op!

Ik weet niet wat je exact gedaan hebt met je spel en/of savegame, maar het lijkt erop alsof je (onbewust) de hete koffie (hot coffee) minigames hebt geactiveerd. Dit maakt de missie wat lastiger, normaal gesproken is dat geen onderdeel van de missie en kwam dus als een verrassing voor mij. Eens kijken of ik haar wel tevreden kan stellen. ^_^

Het is mij helaas niet gelukt, op de één of andere manier is er bij jou een glitch opgetreden waardoor deze minigame is geactiveerd. Ik heb geprobeerd met jou savegame van gisteren deze missie te halen maar ook dan krijg ik deze glitch. Ik kan je helaas niet helpen. Als ik hier meer over weet hoor je dat nog van mij.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Ik probeer wel even ...

Edit: Irritante bug, op het moment dat CJ sex met haar moet hebben en bij jullie waarschijnlijk de HC begint, crasht het spel bij mij ... Ik heb Versie 2 trouwens.

Bewerkt: door Hanneswasco

Key to her Heart: Missie geslaagd!

Beloning: Respect, Millie Perkins is nu je vriendin, Gimp Suit in de kledingkast.

Extra: $200 uitgegeven in de sex-shop (Gimp Suit), 1 kogel gebruikt voor Bennie en zijn paarse dildo opgeraapt. Jouw kogelvrije vest was beschadigd, ik heb deze vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik heb geen cheats en mods gebuikt.

Echter JIJ hebt wel een mod gebruikt, namelijk de Hot Coffee mod. Hierbij is de censuur in jou spel uitgezet. En daardoor zijn de minigames van de vriendinnen aangezet. Je hebt het jezelf en mij daardoor onnodig moeilijk gemaakt. Bij deze savegame is de censuur weer aangezet en jij zal dit ook moeten doen bij jou spel én je savegames die je nog hebt. Er zit een tooltje bij de HC-mod waarmee je de censuur weer aan kan zetten, deze moet je gebruiken als het spel aan staat. Als je hier nog vragen over hebt lijkt het mij beter om dat via PB te doen aangezien ik niet nóg meer informatie kan geven over deze mod op het forum omdat hier geen vragen worden beantwoord over de HC-mod.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...