Wanted Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Type: Signature. Stijl: Iets wat bij COD4 past. Grootte: Maakt niet zoveel uit, doe maar gewoon 500x150 ofzo. Afbeelding: Deze: ->>klik<<- (als je deze neemt graag even dat logo rechtsonder weglaten), deze: ->>klik<<- (als je deze neemt graag ook even het logo rechtsonder weghalen) of deze: ->>klik<<- (Als je niets weet doe deze dan maar). Tekst: Linksboven: "Mark Menzo" (Zonder de quotes) Rand: 1 px, zwart Kleuren: geen, gewoon het plaatje Render: rechtsboven in het klein. Extra: als je wil mag je je naam in het klein in het plaatje zetten. En graag geen simpel photoshop werk want dat kan ik ook wel . (Zoals alleen een plaatje pakken, naam erin zetten en klaar).
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Doe ik wel Deze goed? [img=http://i25.tinypic.com/1214zk5.jpg] Bewerkt: 25 mei 2008 door Unmountable Tijmen
Wanted Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik had niet verwacht dat je zoiets moois kon maken met photoshop! Heel erg bedankt !
Recommended Posts