Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hey Iemand had me toegevoegd op MSN en had mij gelijk een link gegeven waardoor je volgens hem kon zien wie je geblokkeerd heeft, je moest je email en wachtwoord invullen. Maar nu blijkt het een soort virus te zijn die allemaal (SPAM) emails verstuurd naar m'n vrienden. Wat kan ik hier aan doen? Die vieze vuile ***** ! Alvast bedankt! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Naam verwijderd uit topic titel en in het bericht. Het is niet nodig om mensen zwart te gaan maken op dit forum. Verplaatst naar Computer Talk, dit heeft niets met het forum te maken... Reageren
Jay; Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 HeyIemand had me toegevoegd op MSN en had mij gelijk een link gegeven waardoor je volgens hem kon zien wie je geblokkeerd heeft, je moest je email en wachtwoord invullen. Maar nu blijkt het een soort virus te zijn die allemaal (SPAM) emails verstuurd naar m'n vrienden. Wat kan ik hier aan doen? Die vieze vuile ***** ! Alvast bedankt! Ik ken die site al, geef nooit maar dan ook nooit je wachtwoord van je msn op aan een site. Doe dit al helemaal niet als je degene die jouw heeft toegevoegd niet vertrouwd of zelf niet kent. Het is dus een beetje je eigen schuld om hierin te trappen. Je kunt de e mails blokkeren en de volgende keer zorgen dat je een goede virus scanner hebt. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Verander eerst je wachtwoord. Worden er dan nog steeds e-mails verstuurd, dan scan je je computer op spyware en virussen. Mocht het dan nog niet over zijn, dan rest er niets anders dan al je contactpersonen te verwijderen en een nieuw adres te nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.