Jump to content

Headset installatie in ps3 menu werkt maar niet in multiplayer


Hvdploeg79

Recommended Posts

Ik heb een bluetooth headset die ik geinstalleerd heb en getest in het ps3 menu. Dit werkt allemaal goed. Als ik echter in de multiplayer ga krijgt hij geen verbinding en krijg ik niet een "chat" symbool achter mijn naam. 1 keer lukte dit wel toen ik eerst tijdens het laden op het "talk"knopje van mijn headset drukte. Weet iemand hoe dit precies werkt??

Link to comment
Delen op andere websites

Start eerst de multiplayer en start dan pas je headset op de juiste manier op. Als het goed is moet het werken want bij mij doet ie het ook gewoon.

En met "start dan pas je headset op de juiste manier op" bedoel je met een bleutooth headset dat je deze gewoon aanzet. Anders moet ik deze namelijk eerder al verbinding laten maken met de PS3.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn bleutooth headset :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Start eerst de multiplayer en start dan pas je headset op de juiste manier op. Als het goed is moet het werken want bij mij doet ie het ook gewoon.

En met "start dan pas je headset op de juiste manier op" bedoel je met een bleutooth headset dat je deze gewoon aanzet. Anders moet ik deze namelijk eerder al verbinding laten maken met de PS3.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn bleutooth headset :duh:

Heeft het soms met de port-forwarding van je router te maken?? Ik weet helaas niet welke poorten je moet openzetten, maar ik heb wel ergens gelezen dat je SOMS een aantal poorten MOET openzetten... Ff googlen dus!

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...