Woutje2 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) kan iemand mij helpen! ik zit nu bij de 17% Mijn laatstuh missie was volgens mij Shadow want daar staat ook de savegame op maar ik weet egt niet wat ik moet doen iedereen al gebeld maar krijg altijd voicemail alle auto's gestolen en alle drugs gedailt voor LJ!! Ik moet volgens mij Dimitri bellen om russian revolution te starten! maar ik krijg elke keer voicemail weet iemand of je misschien op een speciale tijdstip moet bellen Grtz woutje Bewerkt: 25 mei 2008 door Woutje2 Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je moet inderdaad Dimitri bellen, of hij moet jou bellen. Maar je moet 2 missies voltooien. Shadow is niet genoeg. Je moet ook: 'The master and the Molotov' hebben gedaan. Doe die eerst, en je kan dan verder. Nog vragen over deze missie? Post dan even hier Reageren
Woutje2 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ok bedankt maar waar is die club van faustin! en die opdracht daar voor (Rigged to Blow) heb ik ook nog niet gedaan Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) De club van Faustin is als je de missie start aangegeven op je radar en kaart. Voor en na de missie zal er een hoedje met een toverstaf staan. Dit is de locatie: klik. Eenmaal voor de club belt Dimitri je met de hint dat er om de hoek armor ligt. Voordat je Rigged to Blow kunt starten, moet je eerst nog No Love Lost gedaan hebben, zoals je rechts in het vakje op de pagina van 'Rigged to Blow' kunt zien. Bewerkt: 25 mei 2008 door VWO-er Reageren
Woutje2 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 thanks dat dacht ik dus al maar hoe kan ik die missie beginnen want ik hoor van niemand meer wat!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.