Iscariah Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) ik vind dat huis gewoon niet passen bij het imago van Liberty City...je bent toch geen maffia don ofzo Dat hoeft toch niet, je kan ook rijk zijn. Het ziet er nogal als een vervallen bouwval uit momenteel. Daar hoef je niet echt rijk voor te zijn. Ook hoef je niet gek op te kijken als je in zo'n soort huis geesten hoort/ziet of ruikt. (IRL dan he...) EDIT: Woordje teveel, het wordt steeds gekker! Bewerkt: 26 mei 2008 door Iscariah Reageren
Dastard Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik wil dat huis, ook ook gerenoveerd, moet niet in een speciale pack voor mij, dat ze het huis om te downloaden op PSN zetten ( gratis) , of gewoon bij een update. Maar niet bij een latere versie van het spel net als COD4 GOTY edition, met de 4 nieuwe maps. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ze moeten er gewoon een stuk of 10 nieuwe missies in doen, een huis vind ik wel een beetje slapjes voor wat microsoft heeft betaald. Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Het huis lijkt me niet het enige, maar gewoon een leuk onderdeel. Reageren
gta-mike Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 nieuwe personages of characters waarvoor je iets moet doen. Ook terug met de keuze ze te laten leven of killen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ze moeten er gewoon een stuk of 10 nieuwe missies in doen, een huis vind ik wel een beetje slapjes voor wat microsoft heeft betaald. Als jij PS3 speelt zie je sowieso niets van wat Microsoft heeft betaald, die betaling was voor exclusive DLC op de 360. Daarnaast komt waarschijnlijk nog "gewone" DLC die voor beide consoles hetzelfde is. Zo'n huis zou dan in de "gewone" DLC komen, denk ik. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ze moeten er gewoon een stuk of 10 nieuwe missies in doen, een huis vind ik wel een beetje slapjes voor wat microsoft heeft betaald. Als jij PS3 speelt zie je sowieso niets van wat Microsoft heeft betaald, die betaling was voor exclusive DLC op de 360. Heb PS3 en 360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.