KJF Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Een erg mooie sig, mijn voorkeur gaat uit naar V2 want bij 1 vindt ik de achtergrond wat te licht. Ik vind de rode bolletjes niet zo mooi staan, ik had meer voor een ander effect gekozen. en ik vind dat er teveel tekst in de signature staat. Ik mis tevens ook een border en ik vind de render niet zo goed ingeblend. 6.5/10 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Een erg mooie sig, mijn voorkeur gaat uit naar V2 want bij 1 vindt ik de achtergrond wat te licht.Ik vind de rode bolletjes niet zo mooi staan, ik had meer voor een ander effect gekozen. en ik vind dat er teveel tekst in de signature staat. Ik mis tevens ook een border en ik vind de render niet zo goed ingeblend. 6.5/10 Op basis van je rate heb ik deze sig geprobeert te verbeteren, Willen nu ook andere mensen raten? Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Die rode brushes door de sig heen, verpesten de sig een beetje. Dan vind ik de eerste versie beter geslaagd. Alhoewel er wel wat minder rood in mag. Iets te eentonig. De tekst vind ik er wel goed uitzien. Die rode bolletjes zijn opzich wel leuk, maar omdat ze niet over 'Carlsberg' heen gaan, lijkt het alsof die erop is geplakt, in plaats van dat het op het shirt staat. Versie 1 geef ik een 7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.