Jump to content

IMG Tool 2.0 doet RAAR!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was flink aan het modden geweest met IMG Tool 2.0. Ik las ergens dat je niet-lezen uit moest zetten, nou dat deed ik dan maar. Ik ging weer modden maar toen ik gta3.img wou openen stond er: Read beyond end of file en links onder stond Archieve Closed. Dat is heel raar want als ik de player.img file open doet hij het gewoon. Plz kan iemand me helpen???

post-93671-1211724567.jpg

Geplaatst:

Hey ik wil een paar mods gebruiken voor GTA SA maar dan heb ik IMG Tool 2.0 nodig.

als ik die gedownload heb en wil opene krijg ik een fout melding, maar dan kan ik wel gewoon op File>Open drukken maar als ik dat doet krijg ik een foutmelding en kan ik vervolgens niks maar aanklikken hoe kan ik dan toch nog mods installe?:( Ik heb ook al een keer SAMI geprobeerd maar toen ik dat deed kon ik GTA opnieuw installere:( kan iemand me helpe?? ik heb trouwens windows vista is dat misschien het probleem? alvast bedankt

post-93449-1211739838_thumb.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...