Remcconen Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hoe plaats je huizen in je FS die je kan kopen? Help me zo snel mogelijk... Reageren
Ymosky Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Op het samp-forum stond hiervan een mooi filterscript, ik weet niet of je dit al gezien hebt? Misschien dat het er nog staat, maar misschien is het eraf gehaald. Als dat zo is kun je evt. even pb sturen met je mail-adres, dan stuur ik het op. btw, het is een filterscript waarmee je eenvoudig huizen kunt maken, met allerlei commands als /buy, /sell, /lock, /lock, huisautos enz. enz. groetjes, Reageren
Remcconen Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Op het samp-forum stond hiervan een mooi filterscript, ik weet niet of je dit al gezien hebt? Misschien dat het er nog staat, maar misschien is het eraf gehaald. Als dat zo is kun je evt. even pb sturen met je mail-adres, dan stuur ik het op. btw, het is een filterscript waarmee je eenvoudig huizen kunt maken, met allerlei commands als /buy, /sell, /lock, /lock, huisautos enz. enz. groetjes, Het is wel in een FS maar ik maak daar een basis en dan moet ik nog de huizen scripten. allemaal cmds is neit nodig. Ik ben alleen nodig dat je de huizen kunt kopen. De cmds staan met in de GM. @-Haakon-: Bedankt, maar er staat geen download link meer. Reageren
Juwayri Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Mag ik je er op wijzen dat ze dat filterscript ook gebruiken in de server waar je de base aan wilt geven. Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Mag ik je er op wijzen dat ze dat filterscript ook gebruiken in de server waar je de base aan wilt geven. Tuulkijk mag dat. Jij weet waarvoor het is Ik heb hem al ge-PBt en nu wachten Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Tuulkijk mag dat. Jij weet waarvoor het is Ik heb hem al ge-PBt en nu wachten Ik heb voor de zoveelste keer een mail-poging gedaan, en kheb het idee dat het dit keer wel gelukt is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.