Jump to content

nieuw gta content


bjornie1888

  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. wat willen jullie

    • een groot safehouse in een van de villawijken
      20
    • meer winkels
      19
    • een tuneshop
      24
    • meer motors
      7
    • meer uitgaansgelegenheden
      14
    • hoeren mee naar huis nemen
      8
    • meer wapens
      17
    • meer opties in safehouses
      16
    • nieuwe stad
      15
    • skates,skateboards en fietsen
      13
    • 0


Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Murcielago

    2

  • Destilios

    2

  • bjornie1888

    2

  • Hackman

    1

Top Posters In This Topic

Ja echt een tuning shop omdat ik m'n auto liever zelf een eigen kleur wil geven, en de Pay'n'Spray dan nooit werkt.

Het tunen hoeft van mij niet eens.. Maar gewoon de kleur aanpassen.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind alles ook wel tof alleen Hoeren mee naar huis nemen vat ik niet helemaal waarom wil je dat dan :? dat is toch weer een beetje ver gezocht vind ik.

maar zelf heb ik gestemd op nieuwe stad wnt dat lijkt me echt tof als je van LC naar VC kan vliegen ofzow.. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind alles ook wel tof alleen Hoeren mee naar huis nemen vat ik niet helemaal waarom wil je dat dan :? dat is toch weer een beetje ver gezocht vind ik.

maar zelf heb ik gestemd op nieuwe stad wnt dat lijkt me echt tof als je van LC naar VC kan vliegen ofzow.. 8)

je kan hoeren in je auto meenemen en rondrijden en dan verder niks en als je mee naar huis eemt hetzelfde met michelle, kate, carmen, alex enz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er veel meer wapens in GTAIV moeten komen. Ik dacht voordat GTAIV uitkwam dat je wel iets van 10 verschillende soorten handpistolen zou hebben en 5 Assault Rifles. Dit is iets groots wat ontbreekt in GTAIV (en ook wel in de andere delen van GTA).

Link to comment
Delen op andere websites

Alles eigenlijk. Allé, je verdient zoveel geld met sommige missies en je kaner bijna niets mee doen, wat heel spijtig is. Ik had graag gehad dat je je vrienden kon uitnodigen inje huis. Bv. in het huis van Playbox X staat er een pooltafel en je kan hem niet gebruiken wat heel stom is. Een nieuw stad lijkt me wel leuk. Ik zou dan wel kiezen voor een meer exotisch stadje zoals Vice City. Fietsen mogen ze erin stoppen maar dan alleen in Middle Park. Ik zou nog verder kunnen vertellen maar ik zal me hierbij neerleggen. In het spel blijf je nieuwe dingen ontdekken, maar toch ontbreken er dingen. Toch blijft het goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...