Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: freestyle

Soort design:freestyle

Size design:freestyle

Render:freestyle

Animatie:freestyle

Premade:freestyle

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Doe je best

Geplaatst:
Onderwerp: freestyle

Soort design:freestyle

Size design:freestyle

Render:freestyle

Animatie:freestyle

Premade:freestyle

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Doe je best

Ik wil wel, ik lever mijn sig in na de jouwe :D

Geplaatst:

gta-pilot

Ik vind je signature erg appart, je hebt je render er half uit laten komen, maar niet op de goeie manier, want ik vind het er niet echt goed uit zien. Voor de rest heb je een simpele achtergrond met daarop het logo van de game. Ook het formaat waar je render in zit vind ik heel erg klein, waardoor je signature erg vol word! Ik mis ook nog een eigen naam ergens, dat vind ik toch wel iets wat erin hoort. :)

KJF

Ik heb je signature al eens in de showroom gerate en ik vond hem toen al mooi en ook nu vind ik hem nog steeds mooi! Je achtergrond ziet er goed uit met verschillende lichteffectjes over je hele signature verspreid, je render staat netjes in het midden en past ook zeker bij de rest van je signature en ook op de achtergrond de blokjes zien er leuk uit! Dan gaan je over naar je tekst dat opzich nog wel wat groot is maar dat wel zeker opvalt, en je GTAForum tekst in de hoek zit er ook goed uit en maakt je signature eigelijk compleet. :)

Al met al zijn het beide leuke signatures, maar mijn stem gaat toch naar: KJF!

Geplaatst:
gta-pilot

Ik vind je signature erg appart, je hebt je render er half uit laten komen, maar niet op de goeie manier, want ik vind het er niet echt goed uit zien. Voor de rest heb je een simpele achtergrond met daarop het logo van de game. Ook het formaat waar je render in zit vind ik heel erg klein, waardoor je signature erg vol word! Ik mis ook nog een eigen naam ergens, dat vind ik toch wel iets wat erin hoort. :)

KJF

Ik heb je signature al eens in de showroom gerate en ik vond hem toen al mooi en ook nu vind ik hem nog steeds mooi! Je achtergrond ziet er goed uit met verschillende lichteffectjes over je hele signature verspreid, je render staat netjes in het midden en past ook zeker bij de rest van je signature en ook op de achtergrond de blokjes zien er leuk uit! Dan gaan je over naar je tekst dat opzich nog wel wat groot is maar dat wel zeker opvalt, en je GTAForum tekst in de hoek zit er ook goed uit en maakt je signature eigelijk compleet. :)

Al met al zijn het beide leuke signatures, maar mijn stem gaat toch naar: KJF!

Nog meer stemmen??

Het stemmen is maar tot morgen, en 1 stem is wel wat weinig he :D:eten:

Geplaatst:

Ik stem op KJF, Hij geeft mooie kleuren gebruikt en die van gta-pilot is een beetje eentonig.

Geplaatst:

Battle afgelopen..

KJF krijgt er 1 punt bij en komt de ranking binnen, gta-pilot had nog geen punt dus verliest hij er ook geen.

Ranking Updated

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...