Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ja,heb er weer een gemaakt. Maar let nou eens niet op de simpelheid,maar gewoon. Ik weet wel dat hij simpel is,maar ik heb geen Photoshop! Dus aub niet op de simpelheid letten. Rates en comments please Reageren
KJF Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik vind deze sig, eigenlijk totaal niet mooi, het pas niet bij elkaar. De achtergrond achter de auto is nog te leeg. Het lettertype in het achterlicht ziet er ook niet uit, je hebt de verkeerde kleuren genomen. ik mis ook weer eens een border. ik raad je aan, als je hiermee doorgaat, om te kijken voor photoshop. 2/10 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Ik vind deze sig, eigenlijk totaal niet mooi, het pas niet bij elkaar.De achtergrond achter de auto is nog te leeg. Het lettertype in het achterlicht ziet er ook niet uit, je hebt de verkeerde kleuren genomen. ik mis ook weer eens een border. ik raad je aan, als je hiermee doorgaat, om te kijken voor photoshop. 2/10 Ohja,een border. Ik wist dat ik iets vergeten was. Ik vind deze ook helemaal mislukt. Maar Photoshop is me te duur,dat kost een paar duizend euro's. Heb er nu een border omheen,en het de tekst is een andere kleur Bewerkt: 25 mei 2008 door Bossinkje Reageren
KJF Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik vind deze sig, eigenlijk totaal niet mooi, het pas niet bij elkaar.De achtergrond achter de auto is nog te leeg. Het lettertype in het achterlicht ziet er ook niet uit, je hebt de verkeerde kleuren genomen. ik mis ook weer eens een border. ik raad je aan, als je hiermee doorgaat, om te kijken voor photoshop. 2/10 Ohja,een border. Ik wist dat ik iets vergeten was. Ik vind deze ook helemaal mislukt. Maar Photoshop is me te duur,dat kost een paar duizend euro's. Heb er nu een border omheen,en het de tekst is een andere kleur ik vind je border te dik, en er mist een border aan de zijkant, en de tekst zou ik een rode kleur geven met een zwartrandje Reageren
Bossinkje Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Kijk,dat valt nogal moelijk te maken met dat programma. Ik denk dat ik hier maar mee ga stoppen. Ik kan er helemaal niks van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.