Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb sinds donderdag een nieuwe tv aangeschaft een tattung HD ready voor 400 euro,

ik heb er mij ook een hdmi kabeltje bijgekocht en alles ziet er véél véél beter uit.

nu is mijn vraag was dat een goede keus mijn budget was 400 euro dan heb ik die maar dat genomen.

zijn tattungs tv s van goede kwaliteit?

wat is het verschil van een HD ready en full HD?

alvast bedankt.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Het verschil is de resolutie. Aan jouw budget te zien kan je dat met jouw afmetingen niet zien. Wat voor inch heb je eigenlijk?

Geplaatst: (bewerkt)

75cm weet niet hoeveel dat dat in iches is.

de graphics zijn prachter beter dat ik had verwacht zelf maar zijn die tv s goed?

ik bedoel ermee kan hij lang mee enzo..

afbeelding:

post-54495-1211730863.jpg

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Dat zijn imo van die B-merken. Ze zullen heus wel goed zijn. Maar volgens mij hebben ze een grotere kans op defectie, dan bijvoorbeeld op Philips, Sony enz.

Geplaatst:
Dat zijn imo van die B-merken. Ze zullen heus wel goed zijn. Maar volgens mij hebben ze een grotere kans op defectie, dan bijvoorbeeld op Philips, Sony enz.

In veel gevallen rollen 'B-merken' van dezelfde band als 'A-merken'. Zoek wat reviews op internet en kijk hoe mensen er op reageren, daar heb je vaak meer aan.

Geplaatst:

In veel gevallen rollen 'B-merken' van dezelfde band als 'A-merken'. Zoek wat reviews op internet en kijk hoe mensen er op reageren, daar heb je vaak meer aan.

het probleem is ook gewoon dat mensen vooroordelen hebben. ik neem even als voorbeeld een auto van chevrolet. mensen kopen zoon ding en zijn er helemaal lirisch over en ze vinden opel k*t. wel grappig dat chevrolet dan van opel is :puh:

Geplaatst:

Dat is zeker waar, maar ik heb zelf toch liever een bekend merk, dan zo'n merk waar je nog nooit van gehoord hebt.

Geplaatst:

Dat is zeker waar, maar ik heb zelf toch liever een bekend merk, dan zo'n merk waar je nog nooit van gehoord hebt.

Ook onbekende merken kunnen erg goed zijn hoor :) Iedereen wil wel een groot bekend merk hebben, maar niet iedereen heeft daar ook het geld voor. Ik ken het mer Tatung wel en dat is een Taiwanees bedrijf. Het bedrijf maakt zelfs hardware voor Hewlett-Packard, Compaq, Dell, JVC, Philips en Panasonic.

Dus dat zegt denk ik wel genoeg over het merk Tatung :)

Geplaatst:

ok bedankt iedereen die gereageerd heeft!

als er nog mensen zijn die veel weten over dat merk je mag altijd reageren.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben vanplan om ook een hd-tv-tje te kopen ongeveer 66cm diagonaal(voor boven me bed). Hadden ze deze in nog een afmeting kleiner ofzo.

Maar die van samsung vind ik de mooiste. IK denk dat ik er daar een van neem. De tv's zelfs zijn ook mooi van hun! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...