lorrefcb Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Op de site: http://www.rockstargames.com/IV/ Moet je verplicht invullen hoeveel jaar je bent. Ik ben weer zo stom geweest, om te vermelden dat ik onder de 18 ben. Dan mag je niet in de site. Maar nu een paar maanden verder kan ik er nu nog steeds niet in. Weet iemand hiervoor een oplossing? M.v.g. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ga naar de site. En dan zie je boven aan (gewoon internet) 'Extra'. Klik daar op, en dan klik je op 'browser geschiedenis verwijderen'. Probeer dan nog eens Veel succes. Reageren
lorrefcb Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ga naar de site. En dan zie je boven aan (gewoon internet) 'Extra'. Klik daar op, en dan klik je op 'browser geschiedenis verwijderen'. Probeer dan nog eens Veel succes. Nop. Aangezien ik mijn browsergeschiedenis om de paar dagen verwijder weet ik nu al zeker dat het niet zal gaan. Heb het geprobeert, en het lukt niet. Ook niet door cookies te verwijdren. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 eventjes je cookies verwijderen. onder extra -> internetopties -> verwijderen... -> cookies verwijderen. dan moet het weer goed zijn. Reageren
lorrefcb Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 eventjes je cookies verwijderen. onder extra -> internetopties -> verwijderen... -> cookies verwijderen. dan moet het weer goed zijn. Gaat ook niet. Dit is echt klote Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Er is een mooi programma, die alle cookies, en alle geschiedenissen weghaalt. Deze detecteerd bijna alles. Dit programma het CCleaner, en kan je zo downloaden. Dus, deze moet je even downloaden, en dan kan je er binnenkort weer op (na de scan). Veel succes! Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 dat is wel raar maar nu je het zegt bij mij vroegen ze get ook alleen de eerste keer maar ontopic cache verwijderen dat werkt wel Reageren
kevboy09 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Ik heb ook dit probleem en heb het opgelost. Met dank aan Visser23 ( 2 berichten terug ) Oplossing: Download CCleaner Installeer dit. Start daarna het programma op. Klik eerst op Cleaner en dan windows Laat hem analyseren ( Je kan ook gelijk op opschonen klikken ) Na het opschonen zal de GTA IV website de datum opnieuw vragen. kevboy09 Bewerkt: 25 mei 2008 door kevboy09 Reageren
sweetsticks Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 De beveiliging van de site werkt goed :-) Als je onder de 18 bent heb je er niks te zoeken Reageren
Sergep Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Dit gaat na 24 uur automatisch weer weg Reageren
lorrefcb Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Dit gaat na 24 uur automatisch weer weg Nee hoor. Is ondertussen al 2 maanden geleden ofzo dat ik aanvinkte: onder 18 Ga dan eens CCleaner proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.