NikaBelic15 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 hij lijkt meer op een oude man met een baard... Hij viel me aan in het sprunk fabriek en hij heeft een staart!
Hanneswasco Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Als die foto's echt zijn lijkt het me een zwerver die in daar leeft. Verder een leuk grapje dan dat Rockstar daar heeft ingestoken. @ hierboven: een staart geloof ik niet echt. Bewerkt: 26 mei 2008 door Hanneswasco
PowerPats Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ja inderdaad, gewoon een zwerver die in de tunnels rondloopt maar dat met die staart geloof ik dus echt niet.
Mikey cool6 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 hij lijkt meer op een oude man met een baard... Hij viel me aan in het sprunk fabriek en hij heeft een staart! en net zei je nog verlaten metrostation...
metal_wario Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Is "Ratman" geen verwijzing naar Batman? Want die Ratman zie je alleen in het donker of niet?
HoutwormNL Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 ik heb nader onderzoek gedaan mythe is ontkracht ratman is een verkeerd gescript security ped van de stripclub dat er 200 meter vandaan zit
FerryN Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 ik heb nader onderzoek gedaan mythe is ontkracht ratman is een verkeerd gescript security ped van de stripclub dat er 200 meter vandaan zit Hoe kom je erop? heb je bron? Verder lijkt dat het wel zo geprogrammeerd is, anders zou hij niet 'I'm Ratman'zeggen he Ontopic, leuk gevonden Greetz
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 ik heb nader onderzoek gedaan mythe is ontkracht ratman is een verkeerd gescript security ped van de stripclub dat er 200 meter vandaan zit Hoe kom je erop? heb je bron? Verder lijkt dat het wel zo geprogrammeerd is, anders zou hij niet 'I'm Ratman'zeggen he Ontopic, leuk gevonden Greetz Ik ga nog maar eens zoeken ff kijken of er iemand rondloopt...
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Ik ben ff naar de Sprunk Fabriek geweest! Als je op het raam schiet hoor je iemand schreeuwen: "Pleasee go away" en andere teksten. Ik heb later in het gebouw iemand gevonden die op me aan het schieten was. Hij rende als een gek naar buiten waar hij weer op me aan het schieten was. Heb hem ff vermoord en foto gemaakt . De 2e keer kwam ik iemand anders tegen met het wel bekende bordje op ze jas: "crew", waar iedereen het over heeft. Hier zijn foto's van de 1e ontmoeting Bewerkt: 27 mei 2008 door Kai-ShockWave
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Kan iemand even een snapmap maken waar de ouwe sprunkfabriek is. ik ben er al eens geweest maar ik kan heb niet meer vinden. Gr Mitta-GTA-killer
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Click here to view the SnapMap Alsjeblieft
nljesse Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 kunnen jullie pleas fotok mkn of goede uitleg waar die raam zit want ik schiet altijd maar krijg alleen die man met crew op zijn rug
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Is Ratman een broer van Badman?
Brambor Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Is Ratman een broer van Badman? Nee, zijn neef
Elbietje Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Die eerste groep foto's .... volgens mij is dat het spel condemened , of hoe je dat mag schrijven
Recommended Posts