Jump to content

Ratman?

NikaBelic15

Recommended Posts

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NikaBelic15

24

• SNIPER44

7

• Uitroepteken

6

• HoutwormNL

6

Geplaatst:

ik heb hem op gezocht vond het niks aan hij zei alleeen leave me alone toen schoot ik em neer

Geplaatst: (bewerkt)

enge vent die gast en je krijgt ondertiteling als die gast praat ik shrok me dood toen die gast in eens bij mij stond ik shoot hem helemaal kapot met mijn shotgun

Bewerkt: door THE_HYBRID
  • 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hij rende bij mij de metrolijn op en duwde een zwerver de rails op komt er een metro langs... hij springt er zelf voor EGT FCING eng as je hem ziet

P.S. hij zit niet in de spruk fabriek dat is zo'n andere gast die op je begint te schieten.

ratman zit in een verlaten metro station.

Bewerkt: door gaman
Geplaatst:

Als iemand Ratman gedood heeft, kan je dan een foto van hem maken MET zijn staart.

Want ik weet niet echt wat ik er van moet denken...

Geplaatst:

Ratman is gewoon een hobo die ligt te slapen en als je erover loopt krijgt hij bang zoals alle zwevers. Ze zeggen leave me alone! en dan lopen ze weg!

Nog nooit een zwerver op de grond zien liggen slapen?

Geplaatst:

Inderdaad zo'n vent van Honkers. Ik was nog ff naar Honkers gegaan, 1 keer geschoten, toen zeiden ze hetzelfde als in die sprunkfabriek. Alleen bij Honkers hebben ze geen pistool. Over Ratman weet ik nog niet.

Geplaatst:

Tot nu toe zijn er dus geen echte bewijzen van die "ratman met staart"

Het kan best zijn dat hij bestaad als iedereen er over praat maar maak dan tenminste een foto ervan.

:cya: :cya: :cya:

Geplaatst:

Het kan best zijn dat hij bestaad als iedereen er over praat maar maak dan tenminste een foto ervan.

Ja dat vind ik er ook van!

Geplaatst:

Ja dat vind ik er ook van!

haha,

Is het ineens zo stil hier. :zz:

En we blijven wachten op de harde bewijzen ... video/foto

Geplaatst:

ik heb hem nog niet gevonden mar volgens iemand uit me klas moet der kots liggen bij de verlaten treinstation dan is hij der bij mij lag het er neij

Geplaatst:
ik heb hem nog niet gevonden mar volgens iemand uit me klas moet der kots liggen bij de verlaten treinstation dan is hij der bij mij lag het er neij

bedoel je met kots overgeefsel?

zo ja wat heeft dat dan met ratman te maken?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...