Jump to content

Ratman?


NikaBelic15

Recommended Posts

ik heb hem nog niet gevonden mar volgens iemand uit me klas moet der kots liggen bij de verlaten treinstation dan is hij der bij mij lag het er neij

bedoel je met kots overgeefsel?

zo ja wat heeft dat dan met ratman te maken?

iemand zei dat dat hij dat had gedaan mar het leuks is iedereen zit te zeiken van ja bij het sprunk fabriek is die securitie van honkers maar daar is hij ook nooit XD

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NikaBelic15

    24

  • SNIPER44

    7

  • Uitroepteken

    6

  • HoutwormNL

    6

Als je op Youtube zoekt naar Ratman krijg je allemaal filmpjes van dat verlaten tramstation , maar geen één kan hem vinden. Volgens mij bestaat hij helemaal niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op Youtube zoekt naar Ratman krijg je allemaal filmpjes van dat verlaten tramstation , maar geen één kan hem vinden. Volgens mij bestaat hij helemaal niet!

ja inderdaad dus hou op met steeds deze topic op te vissen totdat je echt bewijs hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op Youtube zoekt naar Ratman krijg je allemaal filmpjes van dat verlaten tramstation , maar geen één kan hem vinden. Volgens mij bestaat hij helemaal niet!

ja inderdaad dus hou op met steeds deze topic op te vissen totdat je echt bewijs hebt

Ja zoals ik dus al eerder zei.

Hij bestaad niet!

Nog steeds geen enkel goed bewijs.

:gaap:

Link to comment
Delen op andere websites

jawel, ik kwam hen tegen in de ondergrondse en hij doode mij in een slag

echt waar :Y

ja ja ga er dan nog is een keer heen en maak er is een filmpje van

Link to comment
Delen op andere websites

jawel, ik kwam hen tegen in de ondergrondse en hij doode mij in een slag

echt waar :Y

ja ja ga er dan nog is een keer heen en maak er is een filmpje van

jah precies al die bullsh*t (totdat je bewijs heb) post gewoon als je een screen of filmpje heb(als je zegt dat je m gezien heb) scheelt mensen ook weer werk om er op te reageren. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

jawel, ik kwam hen tegen in de ondergrondse en hij doode mij in een slag

echt waar :Y

ja ja ga er dan nog is een keer heen en maak er is een filmpje van

jah precies al die bullsh*t (totdat je bewijs heb) post gewoon als je een screen of filmpje heb(als je zegt dat je m gezien heb) scheelt mensen ook weer werk om er op te reageren. :cya:

Ik heb 'm ook gezien hoor ;)

zodra je een stap te ver in zijn buurt komt,

valt hij je of aan, of hij rent weg als een gek..

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem nog niet gevonden mar volgens iemand uit me klas moet der kots liggen bij de verlaten treinstation dan is hij der bij mij lag het er neij

Als je op Youtube zoekt naar Ratman, krijg je allemaal filmpjes van mensen die naar dat station toe gaan (onder Star Junction), maar niemand kan Ratman vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Aan alle mensen die ratman ooit al gezien hebben,

Gelieve daar dan een filmpje/foto over te maken.

Ga naar start neem je een digitaal fototoestel (meesten hebben dat wel) ga dan weer verder met het spel een trek er een foto van. ;)

Anders neem je gewoon ingame je gsm ofzo om een foto te maken!

De meeste mensen mogen dan wel zeggen dat ze hem gezien hebben maar men kan er ook gewoon wat rond zitten zeveren.

Er is nu al zo veel over gepraat/gediscusiëerd maar nog steeds geen bewijs en op youtube en dergelijke internetsites heb ik steeds nog geen ratman gevonden. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam die gozer in het de oude sprunk fabriek tegen.Echt grappig!! Hij volgte mij naar het dak.Ik stond op het dak.Kwam die lelijke gozer aan.

Gooide een granaat.En zag hem op een olietank liggen 200 meter verderop.

Kunnen jullie een preciese locatie aangeven waar Ratman is???

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...