Jump to content

Ratman?


NikaBelic15

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NikaBelic15

    24

  • SNIPER44

    7

  • Uitroepteken

    6

  • HoutwormNL

    6

Bewijs!! Echt dat ie bestaat.

eh f*ck jou man gek. kinderachtig..

ik heb m niet bekeken maar dat kan je wel verwachten als er staat dat je je volume heel hard moet zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Nee nu effe serieus ok.Ik zal het niet meer doen.

Ik weet niet of Ratman bestaat.De sprunkkeeper bij mij . Ligt 200 meter verder op een olietank.Vanwege granaten die ik op hem gooide.

Hij volgde me naar het dak.En ik ambushde hem.

Ratenman is zeker nog niet busted.Ik ga vandaag mischien een kijkje nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het zeker onderzoeken ik heb vrienden gehad en ik heb het gezien let op een man met een shirt waarop staat Pooz

Welja, zoek jij maar een mannetje met Pooz op z'n shirt. Dan zoek ik een mannetje met Fake op z'n shirt. We zullen allebij evenveel vinden: Niets. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg maar is ieamnd hem nou al tegen gekomen

Ps want die filmpjes op youtuber word ik gek van als er eindelijk wat er gebeurd zie je zo'n vreemd plaatje om je bang te maken :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg maar is ieamnd hem nou al tegen gekomen

Ps want die filmpjes op youtuber word ik gek van als er eindelijk wat er gebeurd zie je zo'n vreemd plaatje om je bang te maken :?

Die ik gepost had was juist grappig!! Al die lelijke gezichten ! :schater: !

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen hier het eind oordeel van de beheerder van dit forum over ''ratman''

Ik reed in de nacht op me NRG 900 en dacht: Zal ik eens de hele metro en trein lijnen onderzoeken dus dat deed ik.

ik bleef rijden en ik zag een paar rare oranje druppels op de grond ( Onverklaarbaar ) Dus ik bleef maar rijden en rijden tot ik bij een stuk kwam met allemaal zwervers daar tussen zocht ik maar geen ratman, ik bleef rijden tot mijn NRG 900 Spontaan de wielen ontplofte waardoor ik met een smak tegen de muur kwam, met een een klein beetje leven zette ik me avontuur voort naar ratman, ik hoorde aan paar keer: ''GRAahh en Grooeehhmm en tot slotte een lange kreet van een sissend geluid volgend in een gil.

Terwijl ik met mijn Shotgun door de metro wankel heb ik geen enkel spoor gevonden van ratman, dus ik zeg hierbij: Myth Busted, Myth Closed ;)

Maar we gaan alsnog verder met de andere rare dingen in de metro.. Bloedvlekken, Oranje druppels op de grond bij die donkere ingangen, en het rare geschreew, Dus de nieuwe myth is: wat zijn die oranje druppels en bloevlekken? en natuurlijk het geschreeuw!

Foto van de oranje druppels op de grond 8)

post-93588-1215610178_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen hier het eind oordeel van de beheerder van dit forum over ''ratman''

Ik reed in de nacht op me NRG 900 en dacht: Zal ik eens de hele metro en trein lijnen onderzoeken dus dat deed ik.

ik bleef rijden en ik zag een paar rare oranje druppels op de grond ( Onverklaarbaar ) Dus ik bleef maar rijden en rijden tot ik bij een stuk kwam met allemaal zwervers daar tussen zocht ik maar geen ratman, ik bleef rijden tot mijn NRG 900 Spontaan de wielen ontplofte waardoor ik met een smak tegen de muur kwam, met een een klein beetje leven zette ik me avontuur voort naar ratman, ik hoorde aan paar keer: ''GRAahh en Grooeehhmm en tot slotte een lange kreet van een sissend geluid volgend in een gil.

Terwijl ik met mijn Shotgun door de metro wankel heb ik geen enkel spoor gevonden van ratman, dus ik zeg hierbij: Myth Busted, Myth Closed ;)

Maar we gaan alsnog verder met de andere rare dingen in de metro.. Bloedvlekken, Oranje druppels op de grond bij die donkere ingangen, en het rare geschreew, Dus de nieuwe myth is: wat zijn die oranje druppels en bloevlekken? en natuurlijk het geschreeuw!

Foto van de oranje druppels op de grond 8)

:tu::klap: Myth busted, zoals ik ook al eerder zei. Perfect.

Maar die oranje vlekken. Tja, het enige wat ik weet is dat je die ook op een andere (bovengrondse) plek(ken) kan vinden. Ik weet iig 1 zo'n plek. En dat geschreew, was dat toevallig na het afvuren van je shotgun? Dan hoorde je ongetwijfeld de mensen boven je bovengronds. En bloedvlekken kan je natuurlijk door heel de stad vinden! :Y Er zijn genoeg intrieuren die dat hebben! Ik heb ze vooral in gangen van flats gezien. Maar ook bij de dienstingang idd. Ik zoek er niet teveel achter. In Liberty City stikt het van de gangs. En zeg nou zelf, is zo'n verlaten dienstingang niet de perfecte plaats om een slachtoffer om te leggen? Omdat het verlaten is, kan de moordenaar ongezien lekker z'n gang gaan.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen hier het eind oordeel van de beheerder van dit forum over ''ratman''

Ik reed in de nacht op me NRG 900 en dacht: Zal ik eens de hele metro en trein lijnen onderzoeken dus dat deed ik.

ik bleef rijden en ik zag een paar rare oranje druppels op de grond ( Onverklaarbaar ) Dus ik bleef maar rijden en rijden tot ik bij een stuk kwam met allemaal zwervers daar tussen zocht ik maar geen ratman, ik bleef rijden tot mijn NRG 900 Spontaan de wielen ontplofte waardoor ik met een smak tegen de muur kwam, met een een klein beetje leven zette ik me avontuur voort naar ratman, ik hoorde aan paar keer: ''GRAahh en Grooeehhmm en tot slotte een lange kreet van een sissend geluid volgend in een gil.

Terwijl ik met mijn Shotgun door de metro wankel heb ik geen enkel spoor gevonden van ratman, dus ik zeg hierbij: Myth Busted, Myth Closed ;)

Maar we gaan alsnog verder met de andere rare dingen in de metro.. Bloedvlekken, Oranje druppels op de grond bij die donkere ingangen, en het rare geschreew, Dus de nieuwe myth is: wat zijn die oranje druppels en bloevlekken? en natuurlijk het geschreeuw!

Foto van de oranje druppels op de grond 8)

is dat geen roest ofzo dat oranje

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...