Jump to content

Ratman?

NikaBelic15

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee het is geen roest, en Iscariah ik hoorde geschreeuw maar ik heb geen enkele keer mijn shotgun afgevuurd ;)

Ook wat raar was was dat ik een politie agent zag lopen in de metro en als ik schoot deeed tie niks maar hij was ook gewond? :S

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NikaBelic15

24

• SNIPER44

7

• Uitroepteken

6

• HoutwormNL

6

Geplaatst:
Nee het is geen roest, en Iscariah ik hoorde geschreeuw maar ik heb geen enkele keer mijn shotgun afgevuurd ;)

Ook wat raar was was dat ik een politie agent zag lopen in de metro en als ik schoot deeed tie niks maar hij was ook gewond? :S

misschien is het leuk om een keer met een groepje in partymode dat te gaat onderzoeken

Geplaatst:

Dat wordt elkaar op de hoogte houden via msn of dit forum ?

Geplaatst:

Maar op online, lijkt het mij dat ie er dan niet is. Kan aan mij liggen hoor.

Geplaatst:

Ik denk het ook ik denk dat iedereen gewoon even elkaar op hoogte moet houden maar we moeten wel een soort ratman avond houden dus wie mee wilt doen meld je effe aan hier beneden laten we zeggen dat de ratman zoektocht vanavond half 9 begint (Y) :tu:

Geplaatst:

Je kan niet online zoeken naar die Ratman want hij is dan weg. Als die al bestaat zal die alleen in singleplayer rondlopen.

Geplaatst:

Daarom lijkt het goed als iedereen elkaar op de hoogte houdt via dit forum dus als je wat weet van die metro lijnen post dan wat

Dus mensen hebben jullie nieuwe info over die metrolijnen stuur dan berichtje :tu:

of zet hhier wat neer!

Mensen nieuwe informatie komt eraan over de Subways :tu:

Mensen nieuwe Dagen via msn verkrijgbaar :tu:

Geplaatst:

1, 2, 3, 4 berichten achter elkaar.

1. Onzinposts

2. Dus Spam

3. Dubbelposts

4. Onzin- en dubbelposts mogen niet?

5. Ik denk dat ik je wil vragen om tekappen met deze onzin, ook in andere topics, anders heb ik er echt geen

moeite mee om een modje te informeren.

sorry dat ik hier zo de moeder uithang

Geplaatst:
1, 2, 3, 4 berichten achter elkaar.

1. Onzinposts

2. Dus Spam

3. Dubbelposts

4. Onzin- en dubbelposts mogen niet?

5. Ik denk dat ik je wil vragen om tekappen met deze onzin, ook in andere topics, anders heb ik er echt geen

moeite mee om een modje te informeren.

sorry dat ik hier zo de moeder uithang

Geen onzin posts lees goed n het begin ik geef steeds informatie

Geplaatst:

ik geloof je want je speelt gta voor actie en als je de metro wou nemen en je mist hem en je vraagt je af of er ergens wat is en je hoort gegil en je ziet bloed en oranje dril dat zet je wel aan het denken en niet elke ped zegt zomaar i am ratman. :D8):Y

Geplaatst:
ik geloof je want je speelt gta voor actie en als je de metro wou nemen en je mist hem en je vraagt je af of er ergens wat is en je hoort gegil en je ziet bloed en oranje dril dat zet je wel aan het denken en niet elke ped zegt zomaar i am ratman. :D8):Y

Kijk jij snapt het :Y

Geplaatst:

Bewijs het ff..

@Alex: Laat ze toch, dit topic gaat tenminste nog ergens over..

Geplaatst:

ik zou het wel willen maar als je toevallig in een verlaten metrostation bent dan wil je toch gaan onderzoeken of er iets is bijvoorbeeld ratman die je niet voorbij kan sprinten en kom op dat is spanning helemaal alleen in een metrostation. :Y8):D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...