Jump to content

Ratman?

NikaBelic15

Recommended Posts

Geplaatst:
Het is bewezen hij bestaat ;)

Stata zelfs al op cheatcc.com ;)

cheatcc is meestal bullshit dat word onderhouden door leden en lidmaatschap is gratis wat denk je dan

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NikaBelic15

24

• SNIPER44

7

• Uitroepteken

6

• HoutwormNL

6

Geplaatst:

Mensen ik kom terug met een vergissing die ik heb gemaakt.. RATMAN BESTAAT!! EN IK HEB FOTOS!!

Die tweede foto is donker maar je ziet ratman achter mij aan rennen!

Dus mensen

Myth Confirmed!

post-93588-1216042596_thumb.jpg

post-93588-1216042624_thumb.jpg

Geplaatst:
Mensen ik kom terug met een vergissing die ik heb gemaakt.. RATMAN BESTAAT!! EN IK HEB FOTOS!!

Dus mensen

Myth Confirmed!

Ja, erg overtuigend. :duh:

Ik heb Bigfoot fotoos in SA gezien die duidelijker waren. :eten:

Geplaatst:

Dus mensen

Myth Confirmed!

Ja, erg overtuigend. :duh:

Ik heb Bigfoot fotoos in SA gezien die duidelijker waren. :eten:

nou als je me niet gelooft ga dan zelf even kijken en tot het stuk waarbij je allemaal zwevers ziet en als je dan een beetje knalt zegt ene get out en valt je aan, en hij is even snel als je motor ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk als je alle mensen hier wilt overtuigen maak dan duidelijke fotos als ie te snel is volg hem met je sniper en knal em door zijn knie en dan door zijn kop

dan kan je ook fotos maken

of maak 1tje dat hij zecht ik ben ratman met subs

of nog beter een filmpje want volgens mij is het gewoon een zwerver net zoals diegene links daarvan

en die 2de foto zie ik niks

Bewerkt: door HoutwormNL
Geplaatst:
ik denk als je alle mensen hier wilt overtuigen maak dan duidelijke fotos als ie te snel is volg hem met je sniper en knal em door zijn knie en dan door zijn kop

of nog beter een filmpje want volgens mij is het gewoon een zwerver net zoals diegene links daarvan

Je gelooft het niet he;)

Ga nu onmiddelijk je ps3 aanzetten en ga waar ik je zei en je ziet het zelf

Geplaatst:

Je gelooft het niet he;)

Ga nu onmiddelijk je ps3 aanzetten en ga waar ik je zei en je ziet het zelf

Dat wil ik ook nog wel eens zien. Ik heb met men NRG de hele infrastructuur van Liberty City afgereden en ik ben nergens Ratman tegen gekomen. Maar om jou een plezier te doen zal ik daar eens gaan kijken.

BTW: Die plaats ligt onder Star Junction.

Geplaatst:
ik vind die foto's wel duidelijk want ik zie hem. :Y

ja maar alleen die andere willen niks geloven omdat ze niks probere

Geplaatst:

Ik ben het net gaan onderzoeken. En raad eens.......................................GEEN RATMAN! Ik heb alleen zwervers gezien. Me dan ook maar een geamuseerd met het vermoorden van hen. Die zwerver die jij zag had alleen bang en daarom liep hij weg. Ze lopen allemaal evenhard als Niko, dus je kan ze niet inhalen.

Offtopic: Ik vermoorde een zwerver en toen lag er heel veel geld :D

En iedereen liep weg, maar je hebt altijd wel iemand die blijft staan. Dus ik kwam aanlopen, ik kom net achter een paal en dan zie ik een zwerver net zijn gsm afduwen :D

Geplaatst:

Haaah leuk geprobeerd.

Op de 2e foto zie je duidelijk dat het 1 van Dwayne's homie's is dus :schater:

Leuke ratman XD

Geplaatst:

Nou lieve jongen ik heb gen eens dwayne in me telefoon lijst dus beetje raar he?:)

Geplaatst:
Nou lieve jongen ik heb gen eens dwayne in me telefoon lijst dus beetje raar he? :)

Dan nog. Ratman bestaat niet. De persoon die jou achtervolgt is gewoon een voetganger, of een zwerver die je sloeg zodat hij achter je aankwam. Vindt iemand van 15 het nog altijd leuk om verhaaltjes te verzinnen? :7

Geplaatst:

Nog steeds geen duidelijke foto's / video..

Ook deze zijn kansloos en voor dat ik dus duidelijke beelden heb gezien van de myth RATMAN blijf ik bij mijn standpunt.... Hij bestaat niet :duh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...