Jump to content

Ratman?


NikaBelic15

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NikaBelic15

    24

  • SNIPER44

    7

  • Uitroepteken

    6

  • HoutwormNL

    6

2e foto lijkt net niko op een motor met helm op

Tja vergissen is menselijk natuurlijk...



Wij hadden het over RATman en hun hebben het over motorMUIS :duh:

:schater:



Link to comment
Delen op andere websites

2e foto lijkt net niko op een motor met helm op

Tja vergissen is menselijk natuurlijk...



Wij hadden het over RATman en hun hebben het over motorMUIS :duh:

:schater:



Maar AXIO doet niks verkeerds hoor.. Hij zegt wat ie over de foto's denk dus ik snap jouw comment niet..

En die foto's zijn zo nep.. Ik snap niet dat NikaBellic ze hier plaatst..

Link to comment
Delen op andere websites

2e foto lijkt net niko op een motor met helm op

Tja vergissen is menselijk natuurlijk...



Wij hadden het over RATman en hun hebben het over motorMUIS :duh:

:schater:



Maar AXIO doet niks verkeerds hoor.. Hij zegt wat ie over de foto's denk dus ik snap jouw comment niet..

En die foto's zijn zo nep.. Ik snap niet dat NikaBellic ze hier plaatst..

Was ook zeker geen commentaar op AXIO...

Het was een stukje humor over de poster (NikaBelic15) die beweert dat hij RATMAN gevonden heeft...

Mijn excuses dat mijn humor niet volgbaar is....

Link to comment
Delen op andere websites

2e foto lijkt net niko op een motor met helm op

Tja vergissen is menselijk natuurlijk...



Wij hadden het over RATman en hun hebben het over motorMUIS :duh:

:schater:



Maar AXIO doet niks verkeerds hoor.. Hij zegt wat ie over de foto's denk dus ik snap jouw comment niet..

En die foto's zijn zo nep.. Ik snap niet dat NikaBellic ze hier plaatst..

Was ook zeker geen commentaar op AXIO...

Het was een stukje humor over de poster (NikaBelic15) die beweert dat hij RATMAN gevonden heeft...

Mijn excuses dat mijn humor niet volgbaar is....

Ik snap ook wel wat je bedoeling was.. Ik ben niet humorloos ofzo..

Misschien zeg ik het alleen raar dus ik quote jou even..

Tja vergissen is menselijk natuurlijk...
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn echt idioot hoor sorry maar ik lees hier dat het niet duidelijk is? wat moet ik dan doen? de subway is nou eenmaal donker :| maar dat komt vermoedelijk omdat niemand van jullie oioit heeft gekeken dus zeg niet hij bestaat niet hij bestaat en het is gewoon zo! dus niet iets posten hier als je niet eens hebt gekeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn echt idioot hoor sorry maar ik lees hier dat het niet duidelijk is? wat moet ik dan doen? de subway is nou eenmaal donker :| maar dat komt vermoedelijk omdat niemand van jullie oioit heeft gekeken dus zeg niet hij bestaat niet hij bestaat en het is gewoon zo! dus niet iets posten hier als je niet eens hebt gekeken ;)

Mijn punten dat je ongelijk hebt over mij, over anderen heb je misschien wel gelijk..

1.Ik ben er wel eens geweest, alleen maar zwervers.

2.Je kan overduidelijk dat op foto 1 een zwerver staat en op foto dat dat Niko is met een helm op.

3.En als ik punt 1 nog niet heb gedaan zegt nog niet dat ik idioot ben.. Van mijn part mag hij bestaan maar die foto's zijn echt niet goed bewijs.

Ik kijk nog wel een keertje.

Edit: Ik keek nog ff naar feauteau 2, maar dat lijkt wel heel erg op Dwayne.. Of Dwayne is Ratman..

Vandaar dat 's middags zijn voicemail aanstaat.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

die op de motor ben ik, maar kijk achter Nico daar zie je iemand rennen, dus eerst goed kijken voordat je wat post ;)

We zien ook heus wel de NP achter je....

Jullie zijn echt idioot hoor sorry maar ik lees hier dat het niet duidelijk is? wat moet ik dan doen? de subway is nou eenmaal donker :| maar dat komt vermoedelijk omdat niemand van jullie oioit heeft gekeken dus zeg niet hij bestaat niet hij bestaat en het is gewoon zo! dus niet iets posten hier als je niet eens hebt gekeken ;)

Wat moeten wij doen om je duidelijk te maken dat de NP die op de foto's staan NIET Ratman is!!!!!

Dus het is niet dat we hier niets zien.... We zien alleen geen ratman :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds geen duidelijke foto's / video..

Ook deze zijn kansloos en voor dat ik dus duidelijke beelden heb gezien van de myth RATMAN blijf ik bij mijn standpunt.... Hij bestaat niet :duh:

Ach ja... Waarom zou je eigenlijk nog hier op moeten reageren. Laat ze lekker geloven erin joh, ze komen vanzelf er ooit wel eens achter dat het heel kinderachtig is om maar door te blijven zeiken dat ie zou bestaan terwijl dat niet zo is. Zelf wordt ik ondertussen dood en dood moe van dat soort gasten zoals NikaBelic15 bijv. (maar ook anderen) die maar door blijven hameren erover. Komt ie met een wazige foto van een zwerver. Zelf heb ik al eens al m'n kogels in de metrotunnel op die plek bij de splitsing, zoals op de foto, verspild. (Zwervers schieten) En geen ratman want dat is een vette dikke leugen en bovendien een verzinsel van een paar kinderachtige nerds die geen leven hebben. :ch:

EDIT: Nou ik er over nadenk, ik heb een nieuwe myth voor jullie: Ergens in de stad loopt de kerstman rond! Echt waar hoor kijk maar, ik heb er een screenshot van!

santaclausvk4.jpg

Wie dit gelooft is GEK!!![/font]

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Hoor die nerds jij bent hier diegene die altijd online is toch?

Toevallig ben ik dat niet. M'n computer staat altijd aan, da's wat anders. Dat is omdat het ook als server dient. Dus... En ik kom niet met verhaaltjes aan en blijf er over doordrammen ongelovelijke wijsneus!

Link to comment
Delen op andere websites

dit topic is kansloos :zz:

lijkt me al meer dan genoeg bewijs dat hij niet bestaat. ik dacht dat mensen iets hadden geleerd van de bigfoot heisa in gta sa. maar jullie zijn nog steeds zo lichtgelovig als altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor die nerds jij bent hier diegene die altijd online is toch?

Ok, meer dan genoeg geweest.

Als iemand mij een overtuigende screen stuurt, gooi ik hem met plezier weer open, tot die tijd :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...