NikaBelic15 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik ben van plan een soort Mythbusters op te richten voor de GTA series.. En vooral Gta Sa En gta lV Mijn doel is een aantal mensen die met elkaar praten via msn messenger en elkaar op de hoogte houden van nieuwe myths en zodoende op deze sites de nieuwe myths te laten zien. Ook bestaande myths kijken of ze waar zijn! Wie doet mee? Post een berichtje degene die meedoen krijgt me msn en dan praten we daar verder! Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ik doe wel mee heb em al uitgespeeld Reageren
justin111 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ik doe ook wel mee. heb em ook al uitgespeeld Reageren
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Voor SA ga je echt geen nieuwe "mythes" vinden. Alsof er wel bestonden... Ik bedoel mythes waren er wel genoeg maar feiten, . Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 In het verleden zijn er al zoveel van zulke dingen gedaan, maar na een paar dagen ging de meerderheid op slot omdat er simpelweg niks te zoeken was. ik vrees dat ooki met deze topic. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ik denk ook dast het et niet lang volhoud maar als je en paar trouwe leden hebt gaat niks zomaar weg Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik wil meedoen. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar kan wel overal komen. Ik haal ook graag het maximale uit een game als deze dus het lijkt me leuk=). Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik wil ook wel mee doen. Maar eigenlijk doe ik altijd al wel mee want als ik wat ontdek zeg ik het toch wel hoor. Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Wie mee doet effe me msn toevoegen die staat op me page (Y) Reageren
niko belic Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 ik sluit me aan PM me als je mijn msn wil weten Reageren
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik wil meedoen.Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar kan wel overal komen. Ik haal ook graag het maximale uit een game als deze dus het lijkt me leuk=). Insgelijks. I'm in! Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik wil ook wel mee doen. Het is altijd wel geinig om dat soort dingen uit te zoeken! Maar ik ben bang dat ie wel zo opslot gaat ja, zelf geloof ik ook niet in de mythe's maar het is toch wel geinig om te zoeken. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ja lijkt me leuk ik wil wel meedoen! Ik houd wel van mythes. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 ik heb eindelijk me gta iv dus ik wil wel mee doen:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.