Jump to content

Gta lV Mythbusters wie doet mee?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan een soort Mythbusters op te richten voor de GTA series.. En vooral Gta Sa En gta lV

Mijn doel is een aantal mensen die met elkaar praten via msn messenger en elkaar op de hoogte houden van nieuwe myths en zodoende op deze sites de nieuwe myths te laten zien.

Ook bestaande myths kijken of ze waar zijn!

Wie doet mee?

Post een berichtje degene die meedoen krijgt me msn en dan praten we daar verder!

Geplaatst:

Voor SA ga je echt geen nieuwe "mythes" vinden. Alsof er wel bestonden... Ik bedoel mythes waren er wel genoeg maar feiten, :N .

Geplaatst:

In het verleden zijn er al zoveel van zulke dingen gedaan, maar na een paar dagen ging de meerderheid op slot omdat er simpelweg niks te zoeken was. ik vrees dat ooki met deze topic.

Geplaatst:

ik denk ook dast het et niet lang volhoud maar als je en paar trouwe leden hebt gaat niks zomaar weg

Geplaatst:

Ik wil meedoen.

Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar kan wel overal komen.

Ik haal ook graag het maximale uit een game als deze dus het lijkt me leuk=).

Geplaatst:

Ik wil ook wel mee doen.

Maar eigenlijk doe ik altijd al wel mee want als ik wat ontdek zeg ik het toch wel hoor. :D

• 1 maand later...
Geplaatst:
Ik wil meedoen.

Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar kan wel overal komen.

Ik haal ook graag het maximale uit een game als deze dus het lijkt me leuk=).

Insgelijks.

I'm in!

Geplaatst:

Ik wil ook wel mee doen. Het is altijd wel geinig om dat soort dingen uit te zoeken!

Maar ik ben bang dat ie wel zo opslot gaat ja, zelf geloof ik ook niet in de mythe's maar het is toch wel geinig om te zoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...