frankyyguy Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 hey, ik vind het best jammer dat dit dus niet kan. het leek me wel leuk rond te hangen en dit dus te doen. Vinden jullie dit ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik denk dat het je dan extra stimuleert om je vrienden mee uit te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ja, maar zou ergens ook wel tof zijn om je vrienden virtueel in te maken int bowlen of darten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ja dit is 1 van die dingen die ik graag in de multiplayer terugzie. Dit zou in ieder geval een groot advies zijn voor Rockstar met de DLC die er aankomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 inderdaad, en ik hoop dat die Dlc dan ook op beide consoles komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 niemand gaat dat doen in free mode loopt iedereen alleen maar op elkaar te jagen ....wil je een keer wat anders doen komen hun weer je achter na rijden en op je schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 niemand gaat dat doen in free mode loopt iedereen alleen maar op elkaar te jagen ....wil je een keer wat anders doen komen hun weer je achter na rijden en op je schieten Niet helemaal mee eens. In de gewone modes van de multi ben ik hier inderdaad ook bang voor, maar in de Party Mode, waar je eerst kan gaan verzamelen met je vrienden voordat je een spelmodus kiest, kan je ook freeroamen, dus daar zou het zeker wel lache zijn om even lekker te kunnen poolen! Je zit gezamelijk op een Chat channel, dus wanneer twee van je vrienden gaan poolen kan de rest toch lekker wat anders gaan doen? Dat is het ideale van de Party Mode, je kan zelf kiezen met wie je online gaat, en hoef je niet bang te zijn dat je tonnen vervelende engelsen en australiërs tegenkomt, die niet anders doen dan iedereen over de chat channel lopen uit te schelden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Lijkt me toch wel grappig om rond te hangen met vrienden in free mode (in steinway beergarden ofzo) en dat er dan opeens een 1 of andere leipo binnen komt stormen en de boel loopt te verstieren met een shotgun in z'n handen "sta je daar machteloos dronken" Edit: je kan dan altijd nog piswasser flesjes naar hem gooien Bewerkt: 3 juni 2008 door frankyyguy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.