Jump to content

Francis Mcreary


Mikey cool6

Recommended Posts

hee,

ik heb het spel uitgespeeld, maar het viel me opeens op dat ik minder mensen in mijn telefoonlijst heb staan...ik mis francis, volgens mij nog een paar maar ik zou niet weten wie....

maar waar is Francis nu eigelijk? want ik heb niet alle cutscenes gekeken :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat sommige contacten gewoon uit je contactlijst verdwijnen als je klaar bent met de missies... Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de relatie tussen Francis en Niko niet zo goed, dus waarschijnlijk vond Niko het niet nodig het nummer van Francis in z'n telefoon te laten staan, toen ie klaar was met hem... :puh:

P.s. heb je Francis vermoord? Zo ja, dan is het logisch dat ie uit je telefoonboek is, alle personages die vermoord worden, worden automatisch uit je telefoonboek verwijdert.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in de verhaalijn bepaalde missies, waarin je uit 2 personen kunt kiezen om te vermoorden.

The holland Play: Playboy X of Dwayne

Blood Brothers: Francis of Derrick

The Decision: Je kiest voor geld --> Roman dood, je kiest voor wraak --> Dimitri mooet jij vermoorden, maar Kate gaat dan dood.[/font]

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in de verhaalijn bepaalde missies, waarin je uit 2 personen kunt kiezen om te vermoorden.

The holland Play: Playboy X of Dwayne

Blood Brothers: Francis of Derrick

The Decision: Je kiest voor geld --> Roman dood, je kiest voor wraak --> Dimitri mooet jij vermoorden, maar Kate gaat dan dood.[/font]

weet ik, maar ik koos om derrick te vermoorden[/font] dus dan moet francis hier nog zijn toch?

Link to comment
Delen op andere websites

in een andere topic staat dat francis aan het eind van de storyline wordt gepakt voor corrupte practijken een dan wordt hij uit je telefoon lijst verwijdered dus kan je hem niet meer bellen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...