Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 hee, ik heb het spel uitgespeeld, maar het viel me opeens op dat ik minder mensen in mijn telefoonlijst heb staan...ik mis francis, volgens mij nog een paar maar ik zou niet weten wie.... maar waar is Francis nu eigelijk? want ik heb niet alle cutscenes gekeken Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Ik denk dat sommige contacten gewoon uit je contactlijst verdwijnen als je klaar bent met de missies... Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de relatie tussen Francis en Niko niet zo goed, dus waarschijnlijk vond Niko het niet nodig het nummer van Francis in z'n telefoon te laten staan, toen ie klaar was met hem... P.s. heb je Francis vermoord? Zo ja, dan is het logisch dat ie uit je telefoonboek is, alle personages die vermoord worden, worden automatisch uit je telefoonboek verwijdert. Bewerkt: 25 mei 2008 door Galiorix Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Je hebt in de verhaalijn bepaalde missies, waarin je uit 2 personen kunt kiezen om te vermoorden. The holland Play: Playboy X of Dwayne Blood Brothers: Francis of Derrick The Decision: Je kiest voor geld --> Roman dood, je kiest voor wraak --> Dimitri mooet jij vermoorden, maar Kate gaat dan dood.[/font] Bewerkt: 25 mei 2008 door Visser23 Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je hebt in de verhaalijn bepaalde missies, waarin je uit 2 personen kunt kiezen om te vermoorden. The holland Play: Playboy X of Dwayne Blood Brothers: Francis of Derrick The Decision: Je kiest voor geld --> Roman dood, je kiest voor wraak --> Dimitri mooet jij vermoorden, maar Kate gaat dan dood.[/font] weet ik, maar ik koos om derrick te vermoorden[/font] dus dan moet francis hier nog zijn toch? Reageren
danielb Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 dit vond ik ook nogal raar. je zou hem namelijk kunnen bellen zodat je de politie kwijtraakt, maar dat kan dus ook niet meer Reageren
Hayte Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 misschien dat na zoveel keren dat hij niet meer wilt? of omdat je al dat ander online vriendinnetje hebt? Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 in een andere topic staat dat francis aan het eind van de storyline wordt gepakt voor corrupte practijken een dan wordt hij uit je telefoon lijst verwijdered dus kan je hem niet meer bellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.