Kid Buu Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik heb haar nummer niet gekregen want ze vond het niet leuk en kan haar ook niet meer ontmoeten bij lovemeet .com hoe kan ik weer met haar uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) dit heb ik ook gehad, omdat ik te laat was met die date =P maar je moet even wachten en dan komt haar profiel weer op lovemeet dit kan trouwens wel even duren... Bewerkt: 25 mei 2008 door Mikey cool6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kid Buu Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 lol ik had haar naar z'on restaurant meegenomen en vond ze heel leuk en rende ineens uit me auto-.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 lol ik had haar naar z'on restaurant meegenomen en vond ze heel leuk en rende ineens uit me auto-.- Ik had die een van love meet meegenomen en ze vond men kleren maar niets, daarom zij ze dat het niets tussen ons zou worden . Dan heb ik het toch liever zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ss_stefan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zij was wel handig voor mij. als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig Dat werkt ook alleen maar bij 1 of 2 sterretjes Dan vind ik die Carmen handiger, die geeft je weer full health Als ik die lawchick dump of als zij mij dumpt of een andere chick. Kan je dan nog steeds 100% halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig Dat werkt ook alleen maar bij 1 of 2 sterretjes Dan vind ik die Carmen handiger, die geeft je weer full health Als ik die lawchick dump of als zij mij dumpt of een andere chick. Kan je dan nog steeds 100% halen? 1. Tot en met 3 sterren zelfs geloof ik! 2. Jazeker, je kan de 100% halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta55 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig dat kan je ook als je fransis opbelt maar dat kan alleen maar van af de misie blood brothers maar dan wel als je derrick dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig dat kan je ook als je fransis opbelt maar dat kan alleen maar van af de misie blood brothers maar dan wel als je derrick dood na de story mode kan dit niet meer... Bewerkt: 27 mei 2008 door WWW.outer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig Dat werkt ook alleen maar bij 1 of 2 sterretjes Dan vind ik die Carmen handiger, die geeft je weer full health Als ik die lawchick dump of als zij mij dumpt of een andere chick. Kan je dan nog steeds 100% halen? Bij mij haalt ze nooit meer m'n wanted level weg... Ze stuurt alleen nog maar foto's van haar ass. Doe mij Carmen maar. Kan je trouwens ook met andere dames dan Carmen en Kiki daten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig Dat werkt ook alleen maar bij 1 of 2 sterretjes Dan vind ik die Carmen handiger, die geeft je weer full health Als ik die lawchick dump of als zij mij dumpt of een andere chick. Kan je dan nog steeds 100% halen? Bij mij haalt ze nooit meer m'n wanted level weg... Ze stuurt alleen nog maar foto's van haar ass. Doe mij Carmen maar. Kan je trouwens ook met andere dames dan Carmen en Kiki daten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Lawchick is een hele vervelende 'Bitch'. Echt belachelijk hoe zij met Nico omgaat. Lelijke kleren ? Ze dumpt je... Te laat op de date ? Ze dumpt je Als je naar een verkeerdt ding heen gaat waar zij helemaal niet wil zijn. Ze dumpt je Echt een heel vaag mens, je moet goed opletten met wat je met haar doet. Doe je één klein dingetje verkeerdt, dan dumpt ze je al weer. Je moet echt goed met d'r omgaan, want als je dat lukt dan is ze erg handig. Ze kan namelijk voor je de Wanted Level's verwijderen. Erg handig voor de mensen die Derrick[/font] hebben vermoordt. DSgregor Bewerkt: 3 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Ben ik hier de enige die haar niet meer wil dan? Hoewel ik al vaker geprobeerd heb om haar in haar hoofd te schieten, naar plaatsen ga dat ze niet wil, (voor haar) lelijke kleren aanheb en in auto's te rijden die haar bevalt, krijg ik nog steeds van die smsjes van haar waarin ze meldt dat ze naar me verlangt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 zij was wel handig voor mij.als ik politie achter me aan had drukte ik op haar in mijn telefoonboek en stond er clear wanted als je dan op haar clickt dan belt ze soms iemand op en dan heb je geen politie meer achter je aan. wel handig Dat werkt ook alleen maar bij 1 of 2 sterretjes Dan vind ik die Carmen handiger, die geeft je weer full health Als ik die lawchick dump of als zij mij dumpt of een andere chick. Kan je dan nog steeds 100% halen? Bij mij haalt ze nooit meer m'n wanted level weg... Ze stuurt alleen nog maar foto's van haar ass. Doe mij Carmen maar. Kan je trouwens ook met andere dames dan Carmen en Kiki daten? Ja, Alexandra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 ff over als je haar nog niet kwijt bent want vind ze een leuken auto een wat voor kleren want ik heb om 12 uur in de game een date met haar en het is nu in game 5 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.