Jump to content

Filmprogramma.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een filmprogramma, waarmee ik filmpjes kan maken in bijv gta.

Het moet:

• Makkelijk te gebruiken zijn;
  • Gratis zijn;
  • Geen ingewikkelde instalatie hebben.
  • Liefst geen watermerk.
  • Resultaat moet gewoon scherpe beelden opleveren.

Ik ben niet technisch, vandaar dat 1e en dat 3e.

Sorry als dit topic fout staat. _O_

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst: (bewerkt)

Dus als ik het goed begrijp zoek je een programma om ingame te recorden? Ik raad je dan aan Fraps te gebruiken. Als je dat niet goed vind kan je Camtasia proberen. Ook makkelijk mee op te nemen. Beide hebben goede scherpe beelden. De framerate tijdens het gamen kan wel omlaag gaan als je aan het recorden bent.

Als je een programma zoekt om filmpjes mee te bewerken (gratis), is Windows Movie Maker het beste. Deze zit standaard bij het besturingssoftware Windows. Als je deze niet hebt kan je hem hier downloaden. Als je gebruik maakt van een Macintosh heb je 'I video' (of I movie, ik weet het niet meer) standaard op je computer staan.

Er zijn nog altijd andere professionele (maar wel betaalde software) zoals Sony Vegas en Adobe Premiere. Mocht je toch de trial version van bijvoorbeeld Sony Vegas willen downloaden, raad ik je aan deze uitgebreide tutorial te lezen van Galiorix.

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:
Als je gebruik maakt van een Macintosh heb je 'I video' (of I movie, ik weet het niet meer) standaard op je computer staan.

Enkel als je de standaard-geinstalleerde installatie er op laat staan -- iLife wordt er niet op een losse herinstallatieschijf geleverd, zodat bij een herinstallatie je geen iMovie hebt, maar het weer los moet kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...