timmiboy Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 hallo, als ik naar 911 bel dan 2 druk dan komt de ambulance maar ze zien de slachtoffers niet ze reden gewoon weer weg hoe komt dat? wat is het nummer van ZiT WAAR JE NAAR MOET BELLEN VOOR DE RADIONUMMERS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielago Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Dat was me ook al opgevallen ja, maar ik weet niet hoe dat komt. 948-555-0100 Is het nummer van ZiT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) hallo,als ik naar 911 bel dan 2 druk dan komt de ambulance maar ze zien de slachtoffers niet ze reden gewoon weer weg hoe komt dat? wat is het nummer van ZiT WAAR JE NAAR MOET BELLEN VOOR DE RADIONUMMERS De ambulance komt alleen voor jouw voorgereden. Ze rijden denk ik weer weg als je niet gewond bent. Soms komen er wel eens automatisch ambulances voor gewonden. Het nummer van Zit ken ik niet uit mijn hoofd maar is makkelijk te vinden in je handleiding. Bewerkt: 25 mei 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) zit: ZIT-555-0100 (weet ik uit mijn hoofd =P) als het verkeerd is moet je gewoon kijken bij zo'n advertentie, daar staat onderaan het nummer... Bewerkt: 25 mei 2008 door Mikey cool6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Het nummer van ZiT komt na je het voor de eerste keer hebt gebeld in je telefoonboek te staan, dus dan hoef je niet meer te onthouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ididdie Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 wat me ook opvalt is dat ambulance komt uit zich zelf als je iemand vermoord heb maar ik heb nog niet in gta 4 mee gemaakt dat de brandweer langskomt als er een brand is, en dat is niet alleen bij een brandje van een molotov maar ook als er een brand is waar 10 wagens in de fik staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pallestijn Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 wat me ook opvalt is dat ambulance komt uit zich zelf als je iemand vermoord heb maar ik heb nog niet in gta 4 mee gemaakt dat de brandweer langskomt als er een brand is, en dat is niet alleen bij een brandje van een molotov maar ook als er een brand is waar 10 wagens in de fik staan. Dat had ik ook toen belde ik de brandweer zelf. Toen ze kwamen stapten ze uit toen weer in en reden ze het vuur in en toen BOEM! Beetje vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zit:ZIT-555-0100 (weet ik uit mijn hoofd =P) als het verkeerd is moet je gewoon kijken bij zo'n advertentie, daar staat onderaan het nummer... Het staat ook in het boekje bij spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dAMkApSMoEl Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zEg wEEt IEmAnd wAnnEEr hEt Op dE pc UItkOmt ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zEg wEEt IEmAnd wAnnEEr hEt Op dE pc UItkOmt ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? MiSs AlS jE gEeN BrEeZaH tAaL pRaAt. En het is nog niet bekend of hij overhaupt voor de PC komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.