RTS Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Ik heb alvast wat gevonden over MTA 0.5.1. De screenshots zien er goed uit. En hopelijk zijn de bugs eruit gehaald. Als ik goed kijk kan je je character nu van kleur veranderen (in kleding) en je eigen wapens kiezen, en ook nog kopen in Ammunation! Ook zit er Unique Stuntbonus in! MTA 0.5.1 zal over een paar week uitkomen. Meer info check: http://mtavc.com/mta05/051.htm Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 als gta san andraes op PC komt kun je dan gelijk multitheftauto doen? :huh: Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 als gta san andraes op PC komt kun je dan gelijk multitheftauto doen? :huh: waarschijnlijk niet direct(of misschien een cadootje van R* ?) ze hebben wel werk met al die dingen,dus je zal nog een paar maandjes na release moeten wachten op MTA (en je vraag is volledig misplaatst, dit gaat over de nieuwe MTA) Reageren
TubS Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ziet er wel gaaf uit, je eigen kleding en kleur is wel een leuk extraatje en vooral ook geweren bij ammunation. normaal wilde iederen stubby dus iedereen robber, nu zie je ook andere mensen enzo, zelf gemaakte met je eigen wapens, goed idee Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Ik heb me MTA 0.5 er af gedondert, omdat ik het niks meer aan vond. maar als ik dit zie denk ik dat ik deze wel ga downloaden en spelen! Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 MTA VC Crasht hier nog vaker dan hier in nederland regen valt ! Dus ik als deze uit is probeer ik het nog wel eens met een clean install van VC werkt het dan niet dan :angry: :angry: , maar goed het ziet idd best vet uit ! Eindelijk je eigen wapens kopen ! Freek Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ziet er gaaf uit Reageren
RTS Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Ik zie net dat het op de voorpagina van Gtagames.nl ook staat vermeld. Reageren
hey dude Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 kan niet wagten voor de andere mta jee die zijn wel snel he die van mta Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Gaan ze wel verder met MTA blue? Staat nog steeds op 65% :huh: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Alsof ze daar zomaar mee gaan stoppen... MTA Blue gaat sowieso nogal wat tijd kosten, en ze updaten het niet zodra ze 1% verder zijn, meestal pas als ze zo'n 20% verder zijn... Duurt nog wel ff... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.