Jump to content

Ik krijg geen missies meer


Nuke[NL]

Recommended Posts

Ik heb een erg vreemd probleem in het spel. Eerst kon ik missies doen voor Francis, United Liberty Paper en Packie. Ik heb nu de missies van Francis en ULP gedaan (als laatste Paper Trail en Lure), maar de P op de kaart van Packie is ook weg, terwijl ik wel nog missies voor hem moest doen. Ik dacht eerst dat ik dan wel een telefoontje van hem zou krijgen ofzo, maar er gebeurt niets.

Oftewel, ik heb de storyline nog lang niet uitgespeeld (Alderney is nog niet geunlocked), maar ik kan geen missies meer doen. Doe ik nu iets fout of is mijn savegame bugged?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon rustig wachten. Als het goed is, krijg je later die missie van Packie wel. Wacht gewoon op een telefoontje, of SMS'je. Ook moet je de e-mail goed in de gaten houden.

Na Paper Trail krijg je inderdaad geen nieuwe missie.

Na Lure moet je wel een missie van Francis kunnen spelen. Start van de missie: Castle Drive, Castle Garden City

Maar, voor die missie (Blood Brothers) moet je ook nog een andere missie hebben voltooid. Deze kan je dus starten bij Alderney. Aangezien deze nog niet is vrijgespeelt...

De missie Blood Brothers start bij Derrick Mcreary, daarvoor heb je nog Babysitting (om Blood Brothers te unlocken). Daarvoor nog SmackDown (om Babysitting te unlocken). Dan krijg je daarvoor nog eens Three Leaf Cover. Deze missie is van Packie, die je waarschijnlijk wil spelen. Voor deze missie, moet je eerst een andere missie halen, genaamd Waste Not Want Knots. Ook van Packie. Deze start bij Patrick McReary's huis in Meadows Park.

Ik hoop dat ik het goed uitlegde. :puh:

Veel succes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen Patrick nog wel op de map stond, heb ik 1 keer de missie waar ik als laatste gebleven was geprobeerd, maar die mislukte toen. Het gaat om de volgende missie:

Je overvalt met Patrick, Derrick en nog iemand een warenhuis van de Pegorino's, waar je geld moet stelen. Als je dit hebt wordt je van twee kanten aangevallen en moet je het warenhuis uit, maar toen ging ik dood[/font]

Welke van de missies die je noemt is dit? Weet je trouwens zeker dat er na Lure nog een missie van Francis komt? Momenteel heb ik namelijk geen enkele opdrachtgever, ook niet Francis.

Maarja, dan zal ik even wachten op bericht van Patrick. Ik vind het alleen vreemd dat je zo lang geen bericht krijgt, en al helemaal dat missiemarkers zomaar verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit vandaag ook gehad, je moet even een tijdje wachten op een telefoontje van Patrick en dan kun je naar de P gaan en moet je de missie Three Leaf Clover doen, daar ben ik nu ook maar lukt me maar niet.

Veel succes en heb even geduld tot hij je belt.

Link to comment
Delen op andere websites

email?

gewoon de hele tijd saven?

hij is namelijk pas wakker op bepaalde uren, dus lijkt het me logisch dat hij je dan smst....

kan je al uitgaan met Kate? miss lukt het dan?

ik heb namelijk geen idee, heb hier ook nooit van gehoord...

miss als je gaat googlen dat je een oplossing vind, of je vraagt voor een savegame (als je het op de ps3 hebt dan...)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...