Jump to content

GTA IV compilatie


Galiorix

Recommended Posts

Na een tijdje helemaal niks met videobewerken gedaan te hebben, ben ik weer eens aan de slag gegaan met een vers project. Aangezien GTA IV helemaal 'hot' is, besloot ik daar iets leuks van te maken. Met 4 trailers en vele filmpjes had ik ruim genoeg beeldmateriaal dus dat kwam goed uit. Omdat GTA IV een eigen sound track heeft, heb ik lekker zitten snuffelen tussen de beschikbare liedjes op die CD en heb er uit eindelijk eentje uitgekozen. Ik heb toen het liedje een keer of 10 achter elkaar geluisterd en ben daarna aan de slag gegaan. Ik ben er ongeveer een halve dag mee bezig geweest, inclusief renderen en het beluisteren van het liedje.

Ik ben er over het algemeen wel tevreden over het eindresultaat, maar ik ga er toch nog het een en ander aan veranderen. Allereerst de muziek, die ik ongeveer op 2/3 van het liedje vreselijk slecht heb laten overlopen. Daarnaast wil ik nog wat kleine dingen aanpassen waardoor de overgang tussen verschillende fragmenten er beter uit ziet.

Aangezien het project corrupted is (:7) moet ik alles weer aan de hand van de originele video maken, dus het kan zijn dat het misschien iets anders is als ik weer klaar ben. De kwaliteit van sommige filmpjes is om te huilen, daardoor is de kwaliteit van mijn eigen ook niet zo goed...

Geef je mening, zeg wat er beter kan en rate hem eventueel :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Wow een halve dag aant knutselen geweest.

Nou ik vind het een mooie video. Ziet er goed uit.

Krijg gelijk zin om m'n ps3 weer aan te zetten 8)

Niko zit al te wachten denk ik..

Welcome to Liberty City. It's not as shitty as the rest of the country

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij zegt over dt liedje, op 2/3e van het filmpje, daar heb ik anders niets van gehoord, en de kwaliteit was top volgens mij.

Al met al een vet gaaf maar vooral mooi in elkaar gezet filmpje! :tu:

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...