henkiedelelijke Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Zijn er nog speciaale leuken dinge in algonquin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metro ehm.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Waar is die? En waar is de kabelbaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Waar is die? En waar is de kabelbaan? de linker stip is de rotterdam tower.. de 2 rechter stipjes de stations van de kabelbaan ongeveer http://snapmap.wikigta.org/index.php?362,385 EDIT: neem voor de zekerheid maar het allerrechtse stipje voor de kabelbaan.. dat weet ik 100% zeker omdat daar een station op dat eiland zit.. Bewerkt: 25 mei 2008 door GTAmitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Waar is die? En waar is de kabelbaan? EDIT: te laat Die is hier ongeveer http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...455,336|442,335 Bewerkt: 25 mei 2008 door Wiermans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.