Tommy The Best Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hallo iedereen Ik heb dringend hulp nodig ... ik weet namelijk geen raad meer. Ik heb al een tijdje San Andreas ( Op De PC) en heb al eens wat mods gedownload (alleen Car Mods). Maar naar een tijdje ging ik een geluid mod toepassen (daar had ik geen verstand van maar ik wilde tog proberen). De geluid mod was de Dukes Of Hazzard Toeter (Bank 68_Sound 003). Ik heb alles toegepast en duw op Save... en dan krijg ik een bericht dat hij hem niet kan opslaan en het mislukt is. Ik was bang dat ik iets helemaal verkeerds had gedaan dus ik San Andreas opgestart en als ik dan bij het start menu komt dan krijg ik een bericht dat hij het niet meer doet. Ik heb nu alle mods verwijdered en San Andreas 5 keer opnieuw geherinstaleerd. Maar hij doet het nog steeds niet. Mijn San Andreas is Orgineel( Legaal dus ) en deed het normaal wel. HULP WAARDEER IK EGT HEEL ERG AANGEZIEN IK SAN ANDREAS GRAAG WEER WIL SPELEN P.s: Als dit topic verkeerd staat.... heel erg sorry verplaats het dan a.u.b goed. TTB Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Heb je wel alles verwijdert voordat je opnieuw installeerde? Dus eerst uninstall en daarna de complete map van SA verwijderen: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas. En verwijder ook alle registerverwijzingen naar GTA:SA. En daarna opnieuw installeren. Succes Reageren
dakkiono Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 ik heb dat probleem ook maar ik heb echt alles verwijdert maar mijn San Andreas doet het nog niet help me Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Heb je wel alles verwijdert voordat je opnieuw installeerde? Dus eerst uninstall en daarna de complete map van SA verwijderen: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas. En verwijder ook alle registerverwijzingen naar GTA:SA. En daarna opnieuw installeren. Succes Ow hoe kan ik die registerverwijzingen naar Gta:SA verwijderen dan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Het verwijderen van registerverwijzingen kan op zich riskant zijn voor de werking van je PC / besturingssyteem. Doe dit ook alleen als je precies weet wat je doet én verwijder ALLEEN verwijzingen naar het spel GTA San Andreas. Vraag eventueel hulp van iemand uit je omgeving die hier meer verstand van heeft. Handige (gratis) programma's die je hiervoor kunt gebruiken kan je op >deze site< downloaden. Succes Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Het verwijderen van registerverwijzingen kan op zich riskant zijn voor de werking van je PC / besturingssyteem. Doe dit ook alleen als je precies weet wat je doet én verwijder ALLEEN verwijzingen naar het spel GTA San Andreas. Vraag eventueel hulp van iemand uit je omgeving die hier meer verstand van heeft. Handige (gratis) programma's die je hiervoor kunt gebruiken kan je op >deze site< downloaden. Succes Ik hoop dat dit gaat lukken.... ik wil je in elk geval al heel erg bedanken. Reageren
gta_iv_sa Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 misschien verwijder eens dit bestand:gta_sa.set vind je in je gtasa userfiles misschien help het Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Dammed ik krijg SA nog niet aan de gang.... Je kan toch met CCLEANER je register schoon maken?? (Ik vind met register klooien trouwens wel linke poep) TTB Reageren
ceejee Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 je moet een maand je spel uitgalen en achter een maand weer spelen dat werkt bij mij Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 je moet een maand je spel uitgalen en achter een maand weer spelen dat werkt bij mij Dan maar een maandje wachten en hopen dat het lukt. Ik wil nogmaals ff iedereen bedanken die mij advies heeft gegeven en ff de moeite heeft genomen TTB Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) je moet een maand je spel uitgalen en achter een maand weer spelen dat werkt bij mijIk kan mij niet voorstellen dat dit serieus is. Wat zou er in die maand moeten veranderen dan? Overigens heeft Van Dale grote moeite met 'uitgalen', maar als ik achter een maand kom zal ik wel weer gaan spelen. @Tommy The Best: Zorg er ook voor dat al je stuurprogramma's (drivers) up-to-date zijn, zorg ervoor dat DirectX (eventueel de nieuwste versie) geïnstalleerd is... Ik begin toch aan het eind te komen van eventuele suggesties die je zouden kunnen helpen. Bewerkt: 30 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) je moet een maand je spel uitgalen en achter een maand weer spelen dat werkt bij mijIk kan mij niet voorstellen dat dit serieus is. Wat zou er in die maand moeten veranderen dan? Overigens heeft Van Dale grote moeite met 'uitgalen', maar als ik achter een maand kom zal ik wel weer gaan spelen. @Tommy The Best: Zorg er ook voor dat al je stuurprogramma's (drivers) up-to-date zijn, zorg ervoor dat DirectX (eventueel de nieuwste versie) geïnstalleerd is... Ik begin toch aan het eind te komen van eventuele suggesties die je zouden kunnen helpen. Ok bedankt Edit: ah het lukt niet meer laat maar..... ik speel nu Battlefield 1942 en Vietnam online en das ook cooool Bewerkt: 4 juni 2008 door Tommy The Best Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Ik wil even mededelen dat mijn Gta San Andreas het weer doet. Ik heb een compleet nieuw aacount gemaakt op mijn computer en daar Gta Sa op geinstaleerd en opeens deed hij het. Ik wil in elk geval iedereen bedanken die mij geprobeerd heeft advies te geven. Hier mag nu wel een slotjuh op vind ik. Nogmaals dankjewel!!!! TTB Bewerkt: 1 juli 2008 door Tommy The Best Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.