koolmees Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hallo forumleden, Ik heb zojuist de Boeing 747 Mod uitgevoerd, en ik hem hem verwisselt met de Shamal. Nu is het mij een groot raadsel hoe ik hierin kan komen haha.. Hij is veel te hoog om met Enter binnen te gaan. Iemand hulp? Gr Kees Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hallo forumleden,Ik heb zojuist de Boeing 747 Mod uitgevoerd, en ik hem hem verwisselt met de Shamal. Nu is het mij een groot raadsel hoe ik hierin kan komen haha.. Hij is veel te hoog om met Enter binnen te gaan. Iemand hulp? Gr Kees Je moet met een Baggage een Stairs voor de deur van de Boeing neer zetten.Dan kan je er denk ik wel inkomen. Het was ook slimmer geweest om hem te vervangen door de AT-400,want die staat al op een goede plek om er in te komen. Die deur staat namelijk bij een verhoging. Reageren
koolmees Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hallo forumleden,Ik heb zojuist de Boeing 747 Mod uitgevoerd, en ik hem hem verwisselt met de Shamal. Nu is het mij een groot raadsel hoe ik hierin kan komen haha.. Hij is veel te hoog om met Enter binnen te gaan. Iemand hulp? Gr Kees Je moet met een Baggage een Stairs voor de deur van de Boeing neer zetten.Dan kan je er denk ik wel inkomen. Het was ook slimmer geweest om hem te vervangen door de AT-400,want die staat al op een goede plek om er in te komen. Die deur staat namelijk bij een verhoging. Had al zoiets gedacht, maar waar kan ik een stair vinden? Gr Reageren
pasgal Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Had al zoiets gedacht, maar waar kan ik een stair vinden? Gr Je kan ze vinden op het vliegveld. Ik weet alleen dat er bij San Fierro airport een stair staat. Hij staat helemaal achteraan van de rechterkant en dan staat hij dicht bij de helikopter die daar spawnt. Je kunt ze trouwens alleen besturen met behulp van een bagage. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Had al zoiets gedacht, maar waar kan ik een stair vinden? Gr Je kan ze vinden op het vliegveld. Ik weet alleen dat er bij San Fierro airport een stair staat. Hij staat helemaal achteraan van de rechterkant en dan staat hij dicht bij de helikopter die daar spawnt. Je kunt ze trouwens alleen besturen met behulp van een bagage. Los Santos heeft ook een stair. Ik rijd alleen altijd over dat baggage karretje heen omdat je hem niet los kan maken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik rijd alleen altijd over dat baggage karretje heen omdat je hem niet los kan maken. Ehmm, je kan de Baggage ook gewoon onder het vliegtuig zetten hoor . En dan loop/ren je gewoon naar de Trap toe. Je kan zo het vliegtuig in . Reageren
GTA freakje Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik rijd alleen altijd over dat baggage karretje heen omdat je hem niet los kan maken. Ehmm, je kan de Baggage ook gewoon onder het vliegtuig zetten hoor . En dan loop/ren je gewoon naar de Trap toe. Je kan zo het vliegtuig in . Dat bedoelde ik ook. Ik rijd er altijd met het vliegtuig overheen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.