Bierbuikje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Onderwerp: Habbo Soort design: Signature Size design: 500 x 150 maximaal Render: Iets van Habbo Animatie: Het is animatie Premade: Nee Tijd van inlevering: Uiterlijk 2 dagen na het starten. Opmerking: Maak er iets moois van! Als je niet weet wat habbo is kijk dan hier: Habbo
Zyklon Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) oke ik doe mee ik lever de sig zaterdag in (als je perse 2 dagen naar de start wilt moet iemand anders het maar doen maar eerder kan ik het gewoon niet doen) Bij animatie staat: Het is animatie. Moet je nou een sig met animatie erin maken of niet? EDIT - Ik doe toch niet mee omdat ik regels niet goed had gelezen. verder iedereen succes gewenst. Bewerkt: 27 mei 2008 door Zyklon
Jesperkaj Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 oke ik doe mee ik lever de sig zaterdag in Je bent toch al bezig met een battle en in de regels staat dat je maar 1 battle tegelijk mag doen.
Zyklon Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 het spijt mij zeer. Daar had ik even over heen gelezen. Sorry.
Jesperkaj Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik zou graag de battle dan willen doen. Ik lever hem donderdag/vrijdag in.
Bierbuikje Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ik heb er maar iets simpels van gemaakt, Bierbuikje
Jesperkaj Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik ben zo klaar, ik post 'm zo. Edit: Veel succes. Bewerkt: 30 mei 2008 door Blizzard
KJF Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik stem op: Blizzard Niet omdat zijn signature veel mooier is, want ik vind ze allebei eigenlijk niet zo mooi. Maar die van Bierbuikje is wel heel erg leeg. Wat erg jammer is.
Kloep Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik stem op Blizzard. Ook ik vind ze allebei niet echt mooi. maar die van Bierbuikje vind ik gewoon veel te leeg.
Hackman Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 KJF en Kloep zeggen eigenlijks precies hetzelfde Ik stem op Bierbuikje omdat ik die van Blizzard té druk vind en dat boven de tekst het heel vreemd is. Ook lijkt het net op een gang-bang. Die van bierbuikje heeft een mooi verloop en mooie tekst. De poppetjes zijn bij beiden wazig maar dat heb je met habbo
Arthis Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 KJF en Kloep zeggen eigenlijks precies hetzelfde Ik stem op Bierbuikje omdat ik die van Blizzard té druk vind en dat boven de tekst het heel vreemd is. Ook lijkt het net op een gang-bang. Die van bierbuikje heeft een mooi verloop en mooie tekst. De poppetjes zijn bij beiden wazig maar dat heb je met habbo Helaas voor Bierbuikje telt deze stem niet meer. De uiterste stemdatum was tot 1 juni
Fyre Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Holy fucking shit! Een banner contest voor Habbo Hotel? Ben ik hier de enige ofzo die dat enorm kut vind? (Je douwt nog liever een emmer met diarree achterover dan dat. ) Damnit wat triest. Overigens wil ik niet al te hard over komen, maar ik vind geen van beiden goed. To be really honest zijn ze lelijk. Die van Blizzard is van die Habbo Hotel reclame hier onder aan de pagina. Totaal geen moeite voor gedaan om te maken. Die van Bierbuikje heeft, toch tamelijk netjes, een karakter uit het spel geknipt. Maar voor de rest is het gewoon leeg en lelijk. Bewerkt: 2 juni 2008 door Fyre
Dizzee Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Battle afgelopen. Proficiat Blizzard, +1 punt voor jou. Bierbuikje had nog geen punt dus er gaat er geen af. Closed en updated.
Recommended Posts