Visser23 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik wou ook zo'n topic aanmaken, maar ik zag dat hij er al was. Misschien is het handig om het lijstje wat uit te breiden. Ik heb een lijstje gemaakt: [b]Favoriete auto:[/b] [b]Favoriete vrachtwagen:[/b] [b]Favoriete motor:[/b] [b]Favoriete boot:[/b] [b]Favoriete helikopter:[/b] [b]Favoriete radiozender:[/b] [b]Favoriete liedje[/b] [b]Favoriete stad:[/b] [b]Favoriete save house:[/b] [b]Favoriete personage:[/b] [b]Favoriete missie:[/b] [b]Favoriete bar/restaurant:[/b] [b]Favoriete uitgaansmogelijkheid:[/b] [b]Favoriete vriendin:[/b] [b]Favoriete zijmissie:[/b] [b]Favoriete wapen:[/b] [b]Favoriete stunt[/b] [b]Favoriete cheat[/b] Mijne: Favoriete auto: Turismo Favoriete vrachtwagen: Flatbad Favoriete motor: NRG-900 Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: The Vibe Favoriete liedje / Favoriete stad: Algonquin Favoriete safe house: Algonquin (Penthouse) Favoriete personage: Little Jacob Favoriete missie: The Snow Storm Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Darten Favoriete vriendin: Kate Favoriete zijmissie: Most Wanted List Favoriete wapen: Carbine Rifle Favoriete stunt Nummer 28 Favoriete cheat 482 555 0100 - (GTA 555 0100) Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Favoriete auto: Sultan (gewone), Sabre GT Favoriete vrachtwagen: Flatbed Favoriete motor: NRG-900 Favoriete boot: Dinghy Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Liberty Rock/The Vibe Favoriete liedje - Favoriete stad: The Dukes Favoriete save house: Penthouse Playboy X Favoriete personage: Little Jacob, met z'n accent Favoriete missie: I'll Take Her Favoriete bar/restaurant: - Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowling,Pool Favoriete vriendin: Kate Favoriete zijmissie: Most Wanted Favoriete wapen: SMG Favoriete stunt Heb er nog geen eentje gedaan Favoriete cheat Doe niet aan cheaten Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Favoriete auto: Pfister Comet Favoriete vrachtwagen: HYV Biff Favoriete motor: Shitzu PCJ-600 Favoriete boot: Dinghy Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Liberty Rock Radio Favoriete liedje Iggy Pop - Now I Wanna Be Your Dog Favoriete stad: Liberty City (en alderney eigenlijk ook) Favoriete save house: Playboy's mansion Favoriete personage: Little Jacob Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Die Ierse Pub in Dukes. Ben ff de naam kwijt. Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowlen Favoriete vriendin: Kiki Jenkins Favoriete zijmissie: Straat Races Favoriete wapen: AK-47 Favoriete stunt #23 op wikigta Favoriete cheat Cheat niet. Reageren
njeg0d Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Favoriete auto: Comet Favoriete vrachtwagen: Phantom Favoriete motor: NRG-900 Favoriete boot: Tropic Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Liberty Rock Radio Favoriete liedje: The Who - Seeker Favoriete stad: Algonquin (wijk, dus) Favoriete save house: Penthouse aan Albany Ave. Favoriete personage: Roman Bellic Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Club Liberty Favoriete uitgaansmogelijkheid: Drinken Favoriete vriendin: Alex Favoriete zijmissie:Assassin Favoriete wapen: M4 Favoriete stunt: - Favoriete cheat: - Reageren
sanvice Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 auto: sultan rs mooi geluid boot: geen helikopter: politie helikopter motor: freeway personage: littel jacob voor zijn woordje bumbacumb gedeelte van de stad: dukes huis: penthuis alquiqan wapen: ak-47 missies: die waar je playboy x moet vermoorden submissie:dates collecteble: geld kleding: net pak eten: hamburger van burger shot natuurlijk radiozender: liberty rock radio liedje: sisters of mercy domination/mother russia Reageren
ViceAgent Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik ook dan maar Favoriete auto: SuperGT Favoriete motor: Sanchez Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Maverick (gewone) Favoriete radiozender: Liberty Rock Radio / The Vibe Favoriete liedje: Thin Lizzy - Jail break Favoriete stad: Alderney Favoriete save house: Playboy X's mansion Favoriete personage: Brucie / Dwayne Favoriete missie: Tunnel of Death / A dish served cold Favoriete bar/restaurant: Steinway's Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowlen! Favoriete vriendin: Carmen Favoriete zijmissie: Straatracen Favoriete wapen: M4 Carbine Favoriete cheat: Geen cheats voor mij. Reageren
GICE Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Favoriete auto: Comet Favoriete vrachtwagen:Nrg 900 Favoriete motor:geen Favoriete boot:Jetmax Favoriete helikopter:geen Favoriete radiozender:Tuff Gong, classics, beat, massive b, electro Favoriete liedjechezinek - call pon dem Favoriete stad:Alderney Favoriete save house:Playboy X's mansion Favoriete personage:Little Jacob Favoriete missie:geen Favoriete bar/restaurant:Steinway's Favoriete uitgaansmogelijkheid:lam gaan Favoriete vriendin:Kiki Favoriete zijmissie:Straatracen Favoriete wapen:ak47 Favoriete stunthoeren naaien Favoriete cheatgeen Bewerkt: 21 januari 2009 door GICE Reageren
Hackman Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Favoriete auto: Comet en Banshee Favoriete boot: Heb ik niet Favoriete helicopter: Maverick Favoriete motor: Sanchez Favoriete personage: Roman Favoriete eten/drinken: Hotdog Favoriete radiozender: Geen idee, het was een zender met Bob Marley erop Favoriete song: Heb ik ook niet Favoriete wapen: Alle shotguns onder andere Favoriete eiland: Algonquin Favoriete huis: Geen een. Ik vind ze allemaal maar stom. Favoriete submissies: Random Characters, als die niet mag dan doe ik de politie-missies Favoriete missies: Laatste missie (hangt af van je keuze) Ik heb volgens mij al eerder een lijstje gepost alleen deze is inmiddels verandert dus daarom post ik hier mijn 2de lijstje. Mvg, Hackman Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Favoriete auto: Sultan RS Favoriete vrachtwagen: - Favoriete motor: NRG900 of soiets? Favoriete boot: - Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Independence FM / Liberty Rock Favoriete liedje Zelenoglazoe Taksi Favoriete stad: Tweede eiland Favoriete save house: Playboy X penthouse Favoriete personage: Packie en Nico Bellic Favoriete missie: - Favoriete bar/restaurant: - Favoriete uitgaansmogelijkheid: - Favoriete vriendin: - Favoriete zijmissie: - Favoriete wapen: MP5 en M4 Favoriete stunt - Favoriete cheat - Reageren
Nissan Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Favoriete auto: Infernus, Feroci [V][P]. Favoriete vrachtwagen: Geen. Anders de Biff. Favoriete motor: NRG-900 RR Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: LRR Favoriete liedje Thin Lizzy-Jailbreak Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: East Appartment Favoriete personage: Playboy X, Packie McReary Favoriete missie: Museum Piece, Waste not want Knots, If the Price is Right, A Dish Served Cold. Favoriete bar/restaurant: Drusilla's Favoriete uitgaansmogelijkheid: Darten Favoriete vriendin: Kate Favoriete zijmissie: Most Wanted Favoriete wapen: AK-47 Favoriete stunt (Engelse Walkthrough) nr 13 op Dukes Favoriete cheat Geen, cheaten zuigt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Favoriete auto: Minivan, zalige besturing Favoriete vrachtwagen: Falbed Favoriete motor: Faggio Favoriete boot: geen Favoriete helikopter: geen Favoriete radiozender: Independence FM Favoriete liedje zijn er zoveel Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: 1e op algonquin Favoriete personage: Roman Belic Favoriete missie: Uncle Vlad Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Darten Favoriete vriendin: Michelle Favoriete zijmissie: Politie missies Favoriete wapen: Micro - SMG Favoriete stunt ik stunt niet Favoriete cheat cheaten is low en doe ik niet Reageren
Gta Bram Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Auto : Feltzer Boot : Jetmax Helicopter : Annilhator Motor : NRG900 Personage : Packie Gedeelte van de stad : Huis : Playboy x's Crib Wapen : Sniper Missies : Three Leafe Clover Submissie : Race Collectable : Stunt Jumps Kleding : - Eten : Nootjes Radio zender : Electro Shock Liedje : Flashing Lights ofzo XD Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Favoriete auto: Sultan RS Favoriete vrachtwagen: - Favoriete motor: NRG-900 Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Annilhator Favoriete radiozender: Beat 102.7 Favoriete liedje Lil Wayne ft. Fat Joe - Crackhouse Favoriete stad: Broker Favoriete save house: Playboy X house Favoriete personage: Playboy X Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Bar in Hove Beach Favoriete uitgaansmogelijkheid: Star Junction Favoriete vriendin: Alex Favoriete zijmissie: Hitman missies Favoriete wapen: ak-47 Favoriete stunt - Favoriete cheat Weapon cheat advancted Reageren
Roedi Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Favoriete auto: Sentinel/pmp 600 Favoriete vrachtwagen:Trashmaster Favoriete motor:/ Favoriete boot:/ Favoriete helikopter:/ Favoriete radiozender:independence FM/Zender met bob marley Favoriete liedje/ Favoriete stad:Middelste eiland, de grote stad Favoriete save house:Middelste eiland, niet dat van Playboy X maar ander savehouse. Favoriete personage:Niko Favoriete missie:Die missie waar je met die doodskist in de auto Francise gaat begraven Favoriete bar/restaurant:/ Favoriete uitgaansmogelijkheid:Zuipen Favoriete vriendin:Lawchik Favoriete zijmissie:/ Favoriete wapen:Zwaarste machinegeweer de naam ken ik niet:p Favoriete stunt/ Favoriete cheat Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Favoriete auto:Supercharged Dukes ^^ Favoriete vrachtwagen:Police stockade? als hij meetelt Favoriete motor:NRG 900 Favoriete boot:Jetmax Favoriete helikopter:Anhilliator Favoriete radiozender:Independence FM Favoriete liedjeElena Siegman : The One & eins zwei drei sweine Favoriete stad:Alqouin ofzo ;p Favoriete save house:Penthouse dat je van Roman krijgt Favoriete personage:Brucie Favoriete missie:Tree Leaf Clover Favoriete bar/restaurant:geen Favoriete uitgaansmogelijkheid:Darten Favoriete vriendin:Alex Favoriete zijmissie:Auto's afleveren bij Stevie Favoriete wapen:M4 Favoriete stuntuhmmm Favoriete cheatAuto cheat Bewerkt: 27 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.