Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Favoriete auto: PMP 600, Cavelcade (Fxt), Patriot, Willard, Cognoscenti, Emperor, Primo, Huntley Sport, Washington. Favoriete vrachtwagen: Steed, Benson, Flatbed met container. Favoriete motor: NRG 900 RR. Favoriete boot: Marquis( altijd m,n favoriet geweest ) Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Radio Broker Favoriete liedje: Qadir - Nickname, The Rapture - No sex for ben, The Boggs - arm in arm remix, Greenkeepers - Vagabond. Favoriete stad: Alonquin Favoriete safe house: Roman's Penthouse Favoriete personage: Little Jacob, Real Badman. Favoriete missie: Rigged To Blow Favoriete bar/restaurant: Liberty Club Favoriete uitgaansmogelijkheid: Drinken Favoriete vriendin: Kate Favoriete zijmissie: Vigilante Favoriete wapen: Pump Shotgun Favoriete stunt: Geeneen Favoriete cheat: 227 555 0142 - (CAR 555 0142) Oftewel: Cognoscenti Bewerkt: 4 februari 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Favoriete auto: Infernus/Cavalcade/Auto's waar ik de naam nog niet van weet. Favoriete vrachtwagen:Geen Favoriete motor:NRG 900 Favoriete boot:Geen Favoriete helikopter:Geen Favoriete radiozender:Geen Favoriete liedjePruit Igoe Favoriete stad:Charge Island Favoriete save house:Die van Playboy Favoriete personage:Niko Favoriete missie:Nog geen Favoriete bar/restaurant:Cluckin Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid:Via een motorongeluk het ziekenhuis in Favoriete vriendin:Michelle (Als ze niet zon verader was) De rest ken ik niet of heb ik een hekel aan. Favoriete zijmissie:De missie waar je 100 euro krijgt zonder er iets voor te doen. Favoriete wapen:Grenades Favoriete stuntGeen Favoriete cheatGeen Reageren
pompbakje Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Auto : Infernus/tourismo Boot : Jetmax Helicopter : anihilator ofzo Motor : Nrg 900 Personage : Litle Jackob Gedeelte van de stad : Alonquin Huis : dat van Playboy X Wapen : Sniper Missies : weet de naam niet meer ( je moest iemand met een sniper neerknallen ofzo ) Submissie : stevies car threft Collectable : Die Vogels Kleding : costums Eten : hot dogs en hamburgers Radio zender : russische radiozender (grappig accent) Liedje : / Reageren
Royboow Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 *SUPERMEGAOnWIJSGROTEBUMP* 1. favo: auto: Infernus 2. favo: muziekzender: Liberty Rock Radio 3. favo: wapen: Assault Rifle 4. favo: personage: Brucie 5. favo: eiland: Alqonquin 6. favo: nieuw iets wat kan.: MP Reageren
TZG Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Wat is je favorietenlijstje van wat je tot nu toe hebt gezien van de game.1. favo: missie: three leaf clober 2. favo: auto: oranje infernus 3. favo: muziekzender: electro shock 4. favo: wapen: m4 5. favo: personage: packie en lj met zn debiele stem 6. favo: eiland: algonquin 7. favo: nieuw iets wat kan: de autobom ban Packie :O Laat maar horen, EN DIT ONDERWERP BESTOND NOG NIET DUS NIET BOOS WORDEN!!! Reageren
-Stan- Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 1. favo: missie Three Leaf Cover 2. favo: auto Infernus 3. favo: muziekzender Beat (nog wat) 4. favo: wapen M4 5. favo: personage Little Jacob 6. favo: eiland Alderny 7. favo: nieuw iets wat kan. Een taxi nemen Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Favoriete auto: Voor op de weg: Esperanto(geloof het of niet); om mee te patsen: Super GT Favoriete vrachtwagen: Phantom Favoriete motor: Freeway Favoriete boot: Squalo Favoriete radiozender: LibertyRockRadio; Fusion FM Favoriete liedje: Thug (ZZ Top op LRR); Pokusa (Aleksandr Maliszewski op Fusion); Gruppa Krovi (Gruppa Kino op Vlad. FM) Favoriete borough: Broker Favoriete wijk: Hove Beach; Meadows Park; Westdyke Favoriete save house: Penthouse van Roman Favoriete personage: Roman Favoriete missie: Bryce's Infernus Favoriete bar: Lucky Winkles Favoriete restaurant: Drusilla's, 69th street Favoriete uitgaansmogelijkheid: Comedy Favoriete vriendin: heb er allemaal een hekel aan. Favoriete zijmissie: Auto's jatten voor Brucie Favoriete wapen: SMG Favoriete kleding: rood hemd met grijs vest (Perseus) + jeansbroek (Modo) + zwarte schoenen (Perseus) Bewerkt: 14 april 2009 door Black Vegetable Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Zo'n lijste is inderdaad handig Favoriete auto: FIB Buffalo Favoriete vrachtwagen: Securicar Favoriete motor: NRG 900 (FF, RR, maakt niet uit) Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Liberty Rock Favoriete liedje - Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Playboy X Favoriete personage: Roman Bellic Favoriete missie: The Cousins Bellic: omdat je dan gelijk begint. Favoriete bar/restaurant: 69 Street Diner Favoriete uitgaansmogelijkheid: - Favoriete vriendin: Kiki Favoriete zijmissie: Vigilante/Most Wanted Favoriete wapen: M4 Carbine Rifle Favoriete stunt - Favoriete cheat IK CHEAT NIET Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Favoriete auto:infernus Favoriete vrachtwagen:trashmaster Favoriete motor:hellfury Favoriete boot:jetmax Favoriete helikopter:maverick Favoriete radiozender:electrochoc Favoriete liedjemaak niet uit Favoriete stad:algonquin Favoriete save house:playboy x crib Favoriete personage:dwayne forge Favoriete missie:diamonds are a girls best friend Favoriete bar/restaurant:superstar cafe Favoriete uitgaansmogelijkheid:lekker zuipen Favoriete vriendin:kiki Favoriete zijmissie:wanted list Favoriete wapen:ak 47 Favoriete stunt- Favoriete cheatgebruik ik niet Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Favoriete auto: Sultan, Rancher, PMP-600, Ruiner, Futo, Dukes, Infernus... Favoriete vrachtwagen: Phantom/Packer Favoriete motor: NRG-900 denk ik, zie er niet zo veel rijden(alleen Zombie en NRG-900's). Hellfury is ook wel mooi Favoriete boot: Ehh, Tug is wel cool xD, Squalo/Jetmax. Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Uit.. Favoriete liedje Flashing Lights - Kanye West feat. Dwele, Thug - ZZ Top, Where's My Money - Busta Rhymes, Because of you - Ne-Yo, Crackhouse - Fat Joe feat. Lil Wayne. Favoriete stad: Algonquin denk ik, daarna Alderney/Bohan. Favoriete save house: Ehhh, vind die van Alderney niet fijn, voor de rest maakt het me niet uit Favoriete personage: Niko Favoriete missie: Hmm,.. Bryce's Infernus was wel hip, Three Leaf Clover ook wel(ookal had ik er een hekel aan toen ik hem steeds niet kon halen xD) Favoriete bar/restaurant: 69th Street Dinner. Favoriete uitgaansmogelijkheid: Euhhmm, restaurant denk ik.. Favoriete vriendin: Michelle is pleite, Kate is nu dood en de rest heb ik nog niet ontmoet (heb verhaallijn al wel uitgespeeld ), dus op dit moment Kate Favoriete zijmissie: Stevie's Car Theft Favoriete wapen: Rocket Launcher, SMG. Favoriete stunt: Die op de snelweg, dat je door dat gat in dat hek springt(zijn er meerdere van) Favoriete cheat: Cheat niet. Bewerkt: 15 mei 2009 door Mythbuster Reageren
FGras Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Favoriete auto: Comet Favoriete vrachtwagen: phantom Favoriete motor: PCJ 600 en Hellfury Favoriete boot: Squilo Favoriete helikopter: marverick Favoriete radiozender: Liberty Rock Favoriete liedje Hello - New York Groove Favoriete stad: Broker Favoriete save house: van PlayboyX Favoriete personage: die gast van DLC1 Favoriete missie: Fuk's reatourant Favoriete bar/restaurant: Superstar cafe Favoriete uitgaansmogelijkheid: Liberty Club Favoriete vriendin: Kate of Kiki Favoriete zijmissie: Racen Favoriete wapen: Desert Eagle Favoriete stunt: in noord Dukes als je naar die phantom springt Favoriete cheat: cheaten is voor LOSERS! Bewerkt: 14 mei 2009 door FGras Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Dit is mijn lijstje: Favoriete auto: Cavalcade Favoriete motor: NRG 900 Favoriete boot: Predator Favoriete helikopter: Annihillator Favoriete radiozender: Vladivostok FM Favoriete liedje: Ranetki - O tebe Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Algonquin penthouse Favoriete personage: Niko Bellic Favoriete missie: The Cousins Belic Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Poolen Favoriete vriendin: Carmen Ortiz Favoriete zijmissie: Politie vigilante/most wanted Favoriete wapen: 9mm pistol Favoriete trailer: Move up, ladies! Favoriete cheat: Health en armor Favoriete nieuwe mogelijkheid: Radar met aangegeven navigatie Favoriete collectable: Flying rats Favoriete wijk: Star Junction Reageren
vice infernusX Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Favoriete auto:infernus Favoriete vrachtwagen:flatbed en packer Favoriete motor:NRG 900 en die biker motors Favoriete boot:squalo en jetmax Favoriete helikopter:annihilator en police maverick Favoriete radiozender:radio broker Favoriete liedjegeen Favoriete stad:algonquin Favoriete save house:playboy Xs crib Favoriete personage:roman bellic Favoriete missie:blow your cover Favoriete bar/restaurant:burger shot Favoriete uitgaansmogelijkheid:comedy club Favoriete vriendin:kate Favoriete zijmissie:geen Favoriete wapen:micro SMG en AK Favoriete stunt:geen Favoriete cheat:annihilator dit is dus mijn lijstje Bewerkt: 16 mei 2009 door vice infernusX Reageren
Mevin Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Favoriete auto: Banshee Favoriete vrachtwagen: Phantom Favoriete motor: NRG 900 Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Police Maverick Favoriete radiozender: Independence FM favoriete liedje: Geen Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Playboy X zijn huis Favoriete personage: Brucie Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: / Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowling Favoriete vriendin: Alex Favoriete zijmissie: Stevie's car theft Favoriete wapen: Desert Eagle Favoriete stunt: Van linkse eiland naar middelste eiland via het dak van de brandweer Favoriete cheat: Politie weg Bewerkt: 17 mei 2009 door Mevin Reageren
Cash Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 auto : voodoo/ vigero vrachtwagen : phantom ( leuk om een hele stoet auto's in puin te rijden) motor : zombie boot : geen helicopter : maverick radiozender : public liberty radio liedje : the oh of pleasure stad : dukes savehouse : roman's huis in alonquin ( die in broker is afgebrand ) : personage : brucie missie : three leaf clover bar/restaurant : geen uitgaansmogelijkheid: poolen vriendin : kiki zijmissie : stevie's car theft wapen : bazooka stunt : geen cheat : geen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.