MidnightMayhem Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 kweet niet of ik hier al gepost had, dacht t niet Favoriete auto: Verschillende Favoriete vrachtwagen: gewoon niet xD Favoriete motor: FCR Favoriete boot: Speedo Favoriete helikopter: Marverick Favoriete radiozender: Radio Brooker Favoriete liedje GTA tv reclame liedje Favoriete stad: ik houd van afwisseling Favoriete save house: Van die rijke neger die ik heb neergeschoten Favoriete personage: De zwervers xD Favoriete missie: I need your boots, nog wat en nog wat en your bike Favoriete bar/restaurant: Superstar cafe Favoriete uitgaansmogelijkheid: heliride Favoriete vriendin: die met heath boost Favoriete zijmissie: most wanted Favoriete wapen: Desert Eagle Favoriete stunt: van alderny naar alquanquin Favoriete cheat: gebruik in niet Je bedoelt bij missies zeker : I need your boots, your helmet and your motorcycle en is tevens de langste missietitel in de geschiedenis van Grand Theft Auto Reageren
PrioX Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Favoriete auto: - Blista Compact - Comet Favoriete vrachtwagen: - Yankee Favoriete motor: - Hexer Favoriete boot: - JetMax Favoriete helikopter: - Buzzard Favoriete radiozender: - Liberty Rock Radio - The Vibe - Vladivostok FM Favoriete liedje: - Eric Prydz -- Pjanoo Favoriete stad: - Algonquin Favoriete savehouse: - Penthouse, Algonquin - Penthouse Playboy X Favoriete personage: - Johnny Klebitz Favoriete missie: - Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: - 69th Street Diner Favoriete uitgaansmogelijkheid: - Darten Favoriete vriendin: - Alexandra Chilton Favoriete zijmissie: - Vigilante Favoriete wapen: - Combat pistol (Desert Eagle) Favoriete stunt: - Stunt 23 Favoriete cheat: - Maximum health, armor en ammunitie (482 555 0100) Bewerkt: 31 augustus 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) 1. Ik vind ze allemaal wel leuk behalve de gene waar je met snipers iets dat beweegt moet dood schieten 2. Infernus 3. vice city FM 4. P90 5. niko, johnny & luis 6. het middelste 7. ??? Bewerkt: 24 januari 2010 door Th3_DeaTH_9 Reageren
Fezz Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Favoriete auto:Banshee, fijn op de open weg Favoriete vrachtwagen:Geen Favoriete motor:Freeway Favoriete boot:Geen Favoriete helikopter:Maverick Favoriete radiozender:Radio Broker Favoriete liedjeGreenskeepers - Vagabond Favoriete stad:Algonquin Favoriete save house:Albany Avenue, Algonquin Favoriete personage:Teafore "Real Badman" Maxwell-Davies Favoriete missie:Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant:Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid:Darten en bowlen Favoriete vriendin:Kiki Favoriete zijmissie:Most Wanted Favoriete wapen:m4, MP5 Favoriete stunt:Die bij de nognietklare brug Favoriete cheat:Geen Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Favoriete voertuig: Patroit en een Zombie Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Die van Playboy X Favoriete personage: Little Jacob Favoriete missie:Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant:Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid:F Darten en Stripclub Favoriete vriendin: Cartmen Favoriete wapen: AK47 Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Favoriete auto: Huntley Sport Favoriete vrachtwagen: - Favoriete motor: Hellfury Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Radio Broker - Beat 102.7 - JNR Favoriete liedje: Dizzy Gillespie - Whisper Not Big Band (JNR) Favoriete stad: Aloquin Favoriete save house: In Algonquin (Want is met laptop:p) Favoriete personage: Brucie Favoriete missie: Tot nu toe Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Steinway Beer Garden Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowlen en drinken Favoriete vriendin: Kiki Jenkins Favoriete zijmissie: De Random Characters Favoriete wapen: De Assault en de Carbine rifle Favoriete stunt - Favoriete cheat - Bewerkt: 21 januari 2011 door MostWantedKid Reageren
waltermuis Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Favoriete auto: Infernus (IV) APC (EFLC) Favoriete vrachtwagen: Biff Favoriete motor: NRG 900 Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter:Annihilator Favoriete radiozender: San Juan Sounds (IV) (Vice City FM (EFLC) Favoriete liedje: Queen - One Vision Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Algonquin Penthouse Favoriete personage: Roman Bellic Favoriete missie: Out of Commission Favoriete bar/restaurant: Cluckin' Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowlen Favoriete vriendin: Kate Favoriete zijmissie: Assassinations Favoriete wapen: M4 Favoriete stunt: Stunt Jump 23 (Van Alderney naar Algonquin Favoriete cheat: Verhoog wanted level met 1 ster (COP 555 0150) Reageren
j0uk3 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Favoriete auto: Patriot Favoriete vrachtwagen: Boxville Favoriete motor: PCJ-600 Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter: Anhiliator Favoriete radiozender: Vibe Favoriete liedje - Favoriete stad: Linkste eiland Favoriete save house: - Favoriete personage: Niko Favoriete missie: - Favoriete bar/restaurant: burger shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Kroeg Favoriete vriendin: - Favoriete zijmissie: - Favoriete wapen: Double barrel Favoriete stunt: alles! Favoriete cheat: Health Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Favorieten in GTA IV (zonder episodes) Auto: Sultan RS / Infernus Vrachtwagen: Fire Truck Motor: Hellfury Boot: Jetmax Helikopter: Annihilator Radiozender: Independence FM / Tuff Gong Liedje: Are You Gonna Go My Way (L. Kravitz) / Satisfy My Soul (B. Marley) Stad: Liberty City Eiland: Algonquin Save house: Roman's Penthouse Personage: Jacob Hughes Missie: Three Leaf Clover Zijmissie: Assassinations Bar/restaurant: Steinway Beergarten Uitgaansmogelijkheid: pool Vriendin: nog n.v.t. (ik ken ze nog niet allemaal, hebben gelogen of zijn dood) Kledingwinkel: Perseus Wapen: Combat Sniper Stunt: met de schommel weggeschoten worden Cheat: n.v.t. PS Favoriete eiland en kledingwinkel toegevoegd aan de standaard lijst. Misschien toe te voegen aan de lijst v/d beginpost? Overigens is het in de topictitel wel duidelijk dat het om favorieten gaat, vond het niet nodig om dat op elke regel te moeten herhalen. PS2 Misschien een idee om voor elke episode een lijst samen te stellen? Reageren
!NickName! Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 [b]Favoriete auto:[/b] Police Cruiser [b]Favoriete vrachtwagen:[/b] No one [b]Favoriete motor:[/b] Faggio [b]Favoriete boot:[/b] Platypus [b]Favoriete helikopter:[/b] Buzzard [b]Favoriete radiozender:[/b] Vice City FM [b]Favoriete liedje[/b] No one (niet no one het liedje!) Favoriete stad: Alderney Favoriete save house: Je eerste Favoriete personage: Niko Bellic, Packie McReary en Dwayne Forge Favoriete missie: Tree Leaf CLover Favoriete bar/restaurant:[/b] 69th dinner [b]Favoriete uitgaansmogelijkheid:[/b] Dansclubs en darten. [b]Favoriete vriendin:[/b] Roman! [b]Favoriete zijmissie:[/b] No one [b]Favoriete wapen:[/b] Glock [b]Favoriete stunt:[/b] Dubbele salto met fatale afloop. [b]Favoriete cheat:[/b] 227-555-0100 en 267-555-0100. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Favoriete auto: Feltzer, Comet Favoriete vrachtwagen: - Favoriete motor: Alle racemotoren Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Electro Choc, Independence FM Favoriete liedje - Favoriete stad: Downtown, middelste eiland Favoriete save house: Playbox X' Crib Favoriete personage: Brucie Favoriete missie: - Favoriete bar/restaurant: Burger shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Pool Favoriete vriendin: - Favoriete zijmissie: - Favoriete wapen: M4 Carbine Favoriete stunt: - Favoriete cheat: Ik cheat niet Bewerkt: 20 maart 2010 door GTAgangsta Reageren
liberylord Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Favoriete auto: Infernus Favoriete vrachtwagen: / wie houd er nu van een vrachtwagen? Favoriete motor: Hellfury Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: Liberty rock radio Favoriete liedje: / Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Hetgene dat Roman koopt) Favoriete personage: Niko himself Favoriete missie: Arevengers tragety (normaal kies il revenge) Favoriete bar/restaurant: Alles wat je dronken maakt Favoriete uitgaansmogelijkheid: Alles wat je dronken maakt Favoriete vriendin: Kiki Jenkins (ze maakt me wel bang) Favoriete zijmissie: Stevie's car treft Favoriete wapen: De Carbine rifle Favoriete stunt: Driedubbele flikflak met een spanschroef met een draaiing van 3600° wet een achterwaartse landing Favoriete cheat: ik cheat niet :$ Bewerkt: 8 april 2010 door liberylord Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Auto: Bullet GT Vrachtwagen: Vuilniswagen Motor: Hexer Boot: Jetmax Helikopter: Buzzard Radiozender: The Beat 102.7 Liedje: Arab Money:p Stad: Algonquin Safe House: Playboy X's Crib Personage: Jim Fitzgerald Missie: No Way On The SubwayNOT. Nee, Mr. and Mrs. Bellic (Revenge) Bar/Restaurant: Burger Shot:p Uitgaansmogelijkheid: Pool Vriendin: KateNOT Nee, Kiki Zijmissie: Most Wanted Wapen: Molotov Cocktail Stunt: Van de top van de Rotterdam Tower springen met een parachute (TBOGT) Cheat: Ik heb mezelf voorgenomen om alles in te vullen dus: 267-555-0150 Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Als je het haatlijstje ingevuld hebt , Dan moet je natuurlijk ook het favorieten lijstje invullen. Hierbij mijn Favorieten uit GTA IV ! Auto: Banshee Twin Turbo GT , Infernus GT Vrachtwagen: Flatbed , Phantom Motor: Hellfury Boot: Squalo Helikopter: Annihilator Radiozender: Uhh..Geen Liedje: Kijk maar bij mijn antwoord hierboven Stad: Gewoon , Heel Liberty City natuurlijk Eiland: Ik kom Graag op alle eilanden , als Niko heb je altijd wel plezier Save house: Playboy's X Mansion (Maar mijn Save house op Albany Avenue , Algonquin ook wel) Personage: Dwayne Forge (Hij is gewoon stoer) En mezelf (Niko Bellic) natuurlijk Missie: Three Leaf Clover , Museum Piece Zijmissie: Telefoon Missie's (Assasin?) Bar/restaurant: 69th Street Diner Uitgaansmogelijkheid: Vooral de Strip Club Vriendin: Mijn lieve Kiki :$ Kledingwinkel: Perseus Wapen: M4 , Rocket Launcher , Sniper Rifle Stunt: Lekker door de schommel(Bug) gelanceerd worden met je auto Cheat: Nee , Ik hou daar niet van Maar wat ik er ook graag bij zou willen zetten is dat ik GTA IV gewoon helemaal TE GEK vind ! Reageren
xelaim Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Favoriete auto: Sultan RS Favoriete vrachtwagen: Boxville Favoriete motor: PCJ-600 Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter: Anhiliator Favoriete radiozender: Vladistok fm Favoriete liedje - Favoriete stad: algonquin Favoriete save house: Dat van Playboy X (na Dwayne Forge vermoord te hebben) Favoriete personage: Bruci Favoriete missie: Three loaf cover Favoriete bar/restaurant: burger shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Favoriete vriendin: Carmen Ortes Favoriete zijmissie: Favoriete wapen: sniper Favoriete stunt: geen Favoriete cheat: Anhiliator Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.