Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Favoriete auto: F620 Favoriete vrachtwagen: Biff Favoriete motor: NRG-500 Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Independence FM Favoriete liedje Nvt Favoriete stad: Liberty City Favoriete save house: Alqonquin Favoriete personage: Michelle Favoriete missie: Geen Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Perseus Favoriete vriendin: Michelle Favoriete zijmissie: Geen Favoriete wapen: Sniper Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Favoriete auto: Infernus Favoriete vrachtwagen:Biff Favoriete motor:NRG-900 Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Liberty Rock radio en The Vibe FM Favoriete liedje Evil Woman - Elechtric light orchestra Favoriete stad: Broker/Dukes Favoriete save house: PlayboyX appartement Northwood Favoriete personage:Roman Bellic Favoriete missie:Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: 69th Diner, Broker Favoriete uitgaansmogelijkheid: Cluckin Bell Favoriete vriendin: Kate McReary Favoriete zijmissie: Flying Rats Favoriete wapen: Carbine Rifle Favoriete stunt: Die ene waarbij je van Alderney naar Algonquin vliegt Favoriete cheat: Annihilator Reageren
marv666 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Favoriete auto: Zie mijn avatar en onderschrift, maar de Slamvan is ook supervet Favoriete vrachtwagen:heb ik niet echt maar de Packer ziet er wel vet uit Favoriete motor:kan niet kiezen tussen: Wolfsbane, Zombie B, Revenant en de Nightblade Favoriete boot: Tug Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Liberty Rock radio (en natuurlijk Independence FM) Favoriete liedje Bon Jovi - Wanted Dead or Alive Favoriete stad: Alderney Favoriete save house: penthouse aan de Albany Avenue in Middle Park East (Algonquin) Favoriete personage:Yusuf Amir Favoriete missie:Get Lost Favoriete bar/restaurant: 69th Diner, Broker Favoriete uitgaansmogelijkheid: Steinway Beer Garden Favoriete vriendin: Kate McReary Favoriete zijmissie: Base Jumps Favoriete wapen: Automatic 9mm Favoriete stunt: De allereerste in het lijstje, van Steinway naar Meadows park Favoriete cheat: Gebruik geen cheats Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Favoriete auto: Turismo Favoriete vrachtwagen: Trashmaster Favoriete motor: - Favoriete boot: - Favoriete helikopter: annihilator Favoriete radiozender: massive B ofzo? Favoriete liedje Get up stand up Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: Die van Playboy X Favoriete personage: Luis Lopez Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: - Favoriete vriendin: Mallorie. (Ja, ik weet, ze is van Roman) Favoriete zijmissie: Favoriete wapen: AK-47 Favoriete stunt: Favoriete cheat: Ik cheat niet Reageren
Houstyn Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) Favoriete auto: Buffalo Favoriete vrachtwagen: Mule Favoriete motor: Zombie (Met leren Jackie an) Favoriete boot: Tug Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: L.C.H.C. En Liberty Rock Radio Favoriete liedje Geen idee, ik luister maar wat. Favoriete stad: Linker Eiland Favoriete save house: In Alderney Favoriete personage: Little Jacob Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowlen! Favoriete vriendin: Kate dan maar, vind de oma's die op straat lopen nog leuker... Favoriete zijmissie: Politiemissies Favoriete wapen: Desert Eagle Favoriete stunt: Van Alderney over de rivier Favoriete cheat: Het weer veranderen, Als het zonnig is, is het spel op zijn mooist Bewerkt: 6 juli 2010 door Houstyn Reageren
Houstyn Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Favoriete auto: Buffalo Favoriete vrachtwagen: Mule Favoriete motor: Zombie (Met leren Jackie an) Favoriete boot: Tug Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: L.C.H.C. En Liberty Rock Radio Favoriete liedje Geen idee, ik luister maar wat. Favoriete stad: Linker Eiland Favoriete save house: In Alderney Favoriete personage: Little Jacob Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bowlen! Favoriete vriendin: Kate dan maar, vind de oma's die op straat lopen nog leuker... Favoriete zijmissie: Politiemissies Favoriete wapen: Desert Eagle Favoriete stunt: Van Alderney over de rivier Favoriete cheat: Het weer veranderen, Als het zonnig is, is het spel op zijn mooist Reageren
Badman Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Favoriete auto: Feltzer Favoriete vrachtwagen: / Favoriete motor: Faggio Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: / Favoriete radiozender: Electro Shoc Favoriete liedje Alles van Electro Shoc Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Die op Algonquin (die van Roman) Favoriete personage: Brucie Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Triangle Club Favoriete uitgaansmogelijkheid: Stripclub Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: / Favoriete wapen: Desert Eagle Favoriete stunt: / Favoriete cheat: / Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Auto: Landstalker ofc. Boot: Pff...geen idee Helicopter: Pfff.... ook geen idee Motor: Die motor waar zo'n cheat voor is, is wel nice Personage: N. Bellic Gedeelte van de stad: Middelste eiland is wel gaaf met die hoge gebouwen Huis: Dat huis bij de politiepost in Alconquin Wapen: M4 ofc. Missies: De laatste missie die ik heb gedaan was vet, die bankoverval SubmissieCollectable: Pff...Geen idee, ben ik nog niet mee bezig Kleding: Geen idee Eten: Fastfood van de fastfoodketen Radio zender: Die waar je je eigen muziek in kunt zetten Liedje: Heb ik niet Trance muziek zo'n beetje hé Reageren
gtadesmo4 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Favoriete auto: Infernus Favoriete vrachtwagen: - Favoriete motor: NRG 900 Favoriete boot: Squalo Favoriete helikopter: Annihilator Favoriete radiozender: LCHC Favoriete liedje: LCHC alles Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Penthouse Roman (Algonquin) Favoriete personage: Niko/Roman Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Superstar Café Favoriete uitgaansmogelijkheid: Stripclubs:) Favoriete vriendin: Michelle Favoriete zijmissie: Vigilante/Most Wanted Favoriete wapen: Pump Shotgun Favoriete stunt: Alderney-Algonquin Favoriete cheat: Weer veranderen en de sportauto's Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Favoriete auto: Comet (die heb ik naar een Bentley gemod) Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: NRG Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Annihalator & de Hunter (Hunter zat ook in spel hea?) Favoriete radiozender: Indenpence FM Favoriete liedje: Verschillende Favoriete stad: Het middelste Favoriete save house: Laatste Favoriete personage: Niko Bellic Favoriete missie: Een missie waar je in een huis drugsdealers moet killen Favoriete bar/restaurant: Geen Favoriete uitgaansmogelijkheid: Toneel Favoriete vriendin: Geen Favoriete zijmissie: Geen Favoriete wapen: Ak47 en de bakstenen Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Autos spawnen Reageren
Edegem Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Favoriete auto:Tot nu toe de Comet Favoriete vrachtwagen:weet ik nog niet Favoriete motor:NRG-500 Favoriete boot:weet ik nog niet Favoriete helikopter:weet ik nog niet Favoriete radiozender:Beat 102.7 Favoriete liedjeKanye West featuring Dwele -- Flashing Lights Favoriete stad:Je zal wel stadsdeel bedoelen. Alqonguin. Favoriete save house:Weet ik nog niet Favoriete personage:Nico Bellic Favoriete missie:Weet ik nog niet Favoriete bar/restaurant:Triangle Club Favoriete uitgaansmogelijkheid:Strip Club Favoriete vriendin:weet ik nog niet Favoriete zijmissie:weet ik nog niet Favoriete wapen:De tweede SMG. Ik denk dat dat een MP5K is. Favoriete stunt:weet ik nog niet Favoriete cheat:weet ik nog niet Ik heb het spel nogmaar net. Dus ik zal dit later nog bewerken. Bewerkt: 31 augustus 2010 door Edegem Reageren
wollie1979 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Favoriete auto:tot nu toe de Comet Favoriete vrachtwagen:weet ik nog niet Favoriete motor:weet ik nog niet Favoriete boot:weet ik nog niet Favoriete helikopter:weet ik nog niet Favoriete radiozender:Independence FM Favoriete liedjezoek ik nog uit Favoriete stad:Liberty City, stadsdeel weet ik nog niet Favoriete save house:tot nu toe 2de savehouse Favoriete personage:Niko Bellic Favoriete missie:Weet ik nog niet Favoriete bar/restaurant:Triangle Club Favoriete uitgaansmogelijkheid:Strip Club Favoriete vriendin:weet ik nog niet Favoriete zijmissie:tot nu toe Most wanted Favoriete wapen:weet ik nog niet Favoriete stunt:weet ik nog niet Favoriete cheat:weet ik nog niet, maar ben niet van plan om cheats te gebruiken, voordat ik het spel heb uitgespeeld Ik heb het spel ook nog maar een maand of zo. Als ik wat verder ben zal ik het lijstje aanpassen. Reageren
Edegem Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Favoriete auto:Turismo Favoriete vrachtwagen:buiten missies rij ik nooit men vrachtwagens dus dit heb ik niet Favoriete motor:NRG-500 Favoriete boot:Jetmax Favoriete helikopter:Annihilator Favoriete radiozender:Beat 102.7 Favoriete liedjeJoell Ortis ft. Saigon & Jadakiss - Hip hop (remix) Favoriete stad:Algonquin Favoriete save house:Het safe house van Playboy X Favoriete personage:Niko Bellic Favoriete missie:Out of commission Favoriete bar/restaurant:burger shot Favoriete uitgaansmogelijkheid:The triangle club. Honkers ziet er veel lelijker uit. Favoriete vriendin:Carmen Favoriete zijmissie:viligante en most wanted Favoriete wapen:MP5K Favoriete stunt:daar let ik nu écht niet op Favoriete cheat:max health en armor Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Favoriete auto:uranus Favoriete vrachtwagen: geen Favoriete motor: sanchez Favoriete boot: jetmax Favoriete helikopter: annihilator Favoriete radiozender: liberty rock radio Favoriete liedje (jailbraik Thin lizzy) Favoriete stad:algoquin Favoriete save house:tweede savehouse Favoriete personage:Roman en LJ Favoriete missie:shadow Favoriete bar/restaurant:burgershot Favoriete uitgaansmogelijkheid:pool en bowlen Favoriete vriendin:Carmen Ortiz Favoriete zijmissie: assasions Favoriete wapen:M16 en MP5/smg Favoriete stunt:geen Favoriete cheat:geen Nieuwe: faforiete EE:Hearth of the city Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Auto: Comet. Prachtige auto met een goede wegligging! Boot:Jetmax. Ben niet zo van boten, maar dit is dan toch de mooiste Helikopter:Annihlator. Lekker snel, lekker kogels schieten. Motor:NRG 900 Snelle met een goede wegligging! Personage:Little Jacob. Dat accent en alles Gedeelte van de stad: Airport Huis:Die van Playboy X. Ziek groot! Wapen:Doe mij maar de Micro SMG. 50 kogels, schiet snel en heel dodelijk. Missie:Museum Piece. Ziek dat dat in ut museum is en lekker mannetjes afknallen Submissie:Holland Play. Gezellig het huis van Playboy X krijgen Radiozender:Vladivostok FM. Leuke muziek ( De enigste met leuke ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.