Michael Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 (bewerkt) Favoriete auto: Karin Intruder Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: Geen Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Enus Cognoscenti Favoriete liedje Fascination van David Bowie Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Playbox X's Mansion Favoriete personage: Katie McReary Favoriete missie: Three Leaf Clover Favoriete bar/restaurant: Superstar Café Favoriete uitgaansmogelijkheid: Drankjes drinken bij Club Liberty Favoriete vriendin: Alex Favoriete zijmissie: Geen Favoriete wapen: Knife Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen Bewerkt: 12 januari 2016 door Asphyxiated Reageren
Svenie Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Tot mijn grote verbazing heb ik nog geen post in dit topic geplaatst. Laat ik dat bij deze even doen. Mijn favorietenlijstje met betrekking tot GTA IV: Favoriete auto: Pegassi Infernus & Enus Cognoscenti Favoriete vrachtwagen: MTL Flatbed Favoriete motor: Shitzu NRG 900 Favoriete boot: Nagasaki Dinghy Favoriete helikopter: Western Company Maverick Favoriete radiozender: Radio Broker Favoriete liedje Greenskeepers -- Vagabond Favoriete stad: Alderney City Favoriete safe house: Algonquin Penthouse Favoriete personage: Niko Bellic Favoriete missie: Three Leaf Clover & Museum Piece Favoriete bar/restaurant: Steinway Beer Garden Favoriete uitgaansmogelijkheid: Memory Lanes Bowling Favoriete vriendin: Kiki Jenkins Favoriete zijmissie: Assassinations Favoriete wapen: Carbine rifle Favoriete stunt: Stunt Jump 23 Favoriete cheat: - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.